Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوئسکا، کادیز و الچه که تیم‌های تازه وارد این فصل لالیگا هستند استراتژی‌های جدیدی در پیش گرفته‌اند که می‌تواند باعث رشد آنها و پیشرفت لالیگا شود.

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم اوئسکا، کادیز و الچه بار دیگر به جمع 20 تیم برتر اسپانیا راه یافته اند. سه تیمی که فصل گذشته با تلاش بسیار جواز صعود به لالیگا را بدست آورده اند و حالا هدف شان باقی ماندن در این لیگ است چرا که این می‌تواند بیشترین نقش را در روند رشد و پیشرفت‌شان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روند رشد لالیگا نشان داده که یک سازمان چطور می‌تواند با افزایش ارزش برند خود، ارزشی واقعی خلق کند. موفقیت این سه تیم در صعود به لالیگا اعتماد به نفس آنها را بالا برده و باعث شده حالا تلاش کنند در کنار بزرگان لالیگا برای رشد و پیشرفت در سطح بین المللی تلاش کنند.

 

کادیز: دانش اقتصادی به موفقیت ورزشی منجر می‌شود

کادیز با اینکه در فصل گذشته به عنوان تیم دوم لالیگا2 جواز صعود به لالیگا را بدست آورد اما این تیم از نظر زمانی زودتر از دو تیم دیگر توانست از صعودش مطمئن شود. شکست 4-2 زاراگوزا مقابل رئال اویدو در هفته چهلم باعث شد صعود کادیز قطعی شود تا این تیم برای اولین بار بعد از فصل 2005-2006 خود را در دسته برتر فوتبال اسپانیا ببیند. رئیس باشگاه کادیز مانوئل ویزکاینو در این باهر گفته بود: " یکی از دلایل اصلی موفقیت باشگاه درک اقتصادی ای است که در این باشگاه وجود دارد. از شرایط ورزشی رقابتهای فوتبال در اسپانیا گرفته تا بخش اقتصادی و مالی. وقتی یک باشگاه می‌تواند در طول یک فصل خودش را با شرایط متفاوت رقابت هماهنگ کند در نهایت به موفقیت ورزشی خواهد رسید".

 

 

توسعه برند در سطح بین المللی

کادیز سعی کرده اولویتهای بومی را با تلاش برای توسعه برندش در سطح بین المللی هماهنگ کند. رئیس باشگاه می‌گوید: " ما توسعه برندمان در سطح بین المللی را شروع کرده ایم و در کشورهای مختلف چند عملیات آزمایشی در دستور کار قرار داده ایم و از همه مهمتر پروفایل باشگاه در شبکه‌های اجتماعی را از همین حالا به زبانهای مختلف منتشر کرده ایم".

 

رئیس کادیز با اشاره به فصل پیش رو گفت: " موفقیت برای ما به معنای ماندگار شدن در لالیگا خواهد بود چرا که همه می‌دانیم باقی ماندن برای تیمی که تازه صعود کرده چقدر دشوار است. مهم صعود به لالیگا نیست بلکه مهم باقی ماندن در این لیگ است چرا که به باشگاه به عنوان یک نهاد اجازه رشد می‌دهد. در سالهای اخیر مثالهای زیادی هست از تیم‌هایی که بعد از صعود موفق شده اند جایگاه شان را تقویت و تثبیت کنند. ما بهترین نکات این نمونه‌ها را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم آن را با شرایط باشگاه خودمان سازگار کنیم".

 

 

رشد همه جانبه باشگاه اندلوسی

رئیس کادیز می‌گوید بعد از صعود باشگاه به تغییراتی در همه سطوح نیاز دارد تا حرفه ای شدن باشگاه تداوم داشته باشد. باشگاه به این منظور برنامه هایی برای توسعه زیرساختهایش دارد از بخش ورزشی گرفته تا عملیات روزانه.

رئیس باشگاه کادیز می‌گوید: " ما باید بلد باشیم که چگونه در سطوح ورزشی و غیر ورزشی سرمایه گذاری کنیم تا به رشد باشگاه کمک کنیم. رشدی فارغ از دسته‌ای از لیگ که در آن حضور داریم. شکی نیست که حضور در لالیگا امکان رشد سریع‌تر در سطح اقتصادی را فراهم می‌کند. ولی همه پیشرفتهای ما باید به توجه به آینده بلندمدت باشد و نه کوتاه مدت. رشد باشگاه باید همه جانبه باشد و همه دپارتمانها و بخشها را شامل شود".

 

برای بی طرف‌ها بازگشت کادیز به لالیگا خبر خوبی است چرا که این تیم هواداران بسیاری دارد. رئیس باشگاه می‌گوید: " کادیز همیشه یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های اسپانیا بوده. صحبت از کادیز هواداران فوتبال را خوشحال می‌کند. ما می‌توانیم به عنوان یک باشگاه متواضع هوای جدیدی به لالیگا بدمیم. ما می‌دانیم در تلاش برای رسیدن به اهداف ورزشی مان حمایت عده زیادی از هواداران دیگر تیم‌ها را هم خواهیم داشت".

 

اوئسکا: ارزش یک هویت

اوئسکا به عنوان قهرمان لالیگا2 و با کسب هفتاد امتیاز از این رقابتها قدم به لالیگا گذاشته. اوئسکا به لطف تیمی متعادل و مربی ای کاربلد به نام میگل آنخل سانچز مونوز که از او به عنوان میکل یاد می‌شود به این موفقیت دست یافته.

 

 

خوزت اورتاس مدیر عامل باشگاه می‌گوید: " ما موفق شدیم هویت باشگاه را در همه سطوح تزریق کنیم. ما در عین حال موفق شدیم به هدف مان که بازگشت به لالیگا بود برسیم. حالا هدف ما ساخت ساختاری حرفه ای، سازمان یافته و استوار است. همه اعضای باشگاه در این مدت پیشرفت کرده اند و فلسفه شفافیت و کار گروهی را در دستور کار قرار داده اند".

 

این دومین فصل حضور اوئسکا در لالیگا است. این تیم در فصل 2018-2019 هم در این لیگ حضور داشت. مدیر عامل باشگاه می‌گوید: " ما می خواهیم در لالیگا ماندگار شویم. به این منظور به دنبال قراردادهای مالی جدید و مناسب هستیم و قصد داریم کار بازسازی استادیوم باشگاه را ادامه بدهیم".

 

انجام این عملیات در زمان حضور در لالیگا برای اوئسکا راحت تر و به صرفه تر خواهد بود. مدیرعامل باشگاه می‌گوید: " حضور در لالیگا فرصت بزرگی در اختیار ما می‌گذارد تا پروژه‌های آموزشی را ادامه دهیم. ما پیشرفت و آموزش و البته امور خیریه را از بنیادهای باشگاه مان می‌دانیم. با تلاش همه دست اندرکاران باشگاه و حمایت لالیگا می‌توانیم به اهداف مان برسیم".

 

فوتبال پایه و بازار بین المللی

سیستم جوانان اوئسکا بخش مهمی از هویت این باشگاه است. مدیر عامل در این باره می‌گوید: " سیستم جوانان ما به باشگاه کمک کرده تا تیم اول قدرتمندتری داشته باشد. این سیستم نقش مهمی در توسعه برند ما چه در سطح بومی و چه در سطح جهانی بازی خواهد کرد".

 

اوئسکا انتظار دارد امسال به خصوص با حضور اسطوره ژاپنی، شینجی اوکازاکی که فصل گذشته بهترین گلزن تیم بوده بتواند از این حیث به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند. مدیر عامل باشگاه می‌گوید: " ما در سالهای اخیر موفق شدیم هواداران قابل توجهی در ژاپن بدست بیاوریم. ما با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی به زبان ژاپنی هم توانسته ایم برند خودمان را تقویت کنیم و هم هواداران جدیدی برای لالیگا دست و پا کنیم".

 

اورتاس در ارائه یک تعریف از باشگاه اوئسکا می‌گوید: " ما باشگاهی باز و صمیمی هستیم که در عین حال جدیت دارد و کارهایش را درست انجام می‌دهد. این مدل چه در درون زمین و چه بیرون از زمین برای ما موفقف بوده و باعث شده تصویرمان در ذهن هواداران فوتبال را ارتقا دهیم. یکی از آرزوهای ما این است که امسال بتوانیم به تیم دوم خیلی از هواداران فوتبال اسپانیا تبدیل شویم".

 

الچه: پشتکار نتیجه می‌دهد

سومین تیمی که موفق شد جواز حضور در فصل جدید لالیگا را بدست بیاورد الچه بود. این تیم والنسیایی با حضور در رقابتهای پلی آف موفق شد خیرونا را 1-0 شکست داده و راهی لالیگا شود.

 

پاتریشیا رودریگز مدیر عامل باشگاه می‌گوید: " مهمترین عامل موفقیت ما سخت کوشی همه اعضا بوده. ما حالا باور داریم که می‌توان به بالاترین نقطه رسید و با سخت کوشی و تلاش و جاه طلبی می‌توان به همه خواسته‌های یک باشگاه و یک تیم رسید. کلمه غیرممکن در لغتنامه ما وجود ندارد".

 

 

سه حوزه اصلی تمرکز باشگاه

مدیرعامل باشگاه درباره فصل جاری و اهداف الچه می‌گوید: " باشگاه ما روی سه حوزه اصلی تمرکز دارد. ثبات مالی در بلندمدت، توسعه کسب و کار از طریق ابتکار و جهانی شدن، و سقوط نکردن به دسته پایین تر در سطح ورزشی".

 

 

ثبات به عنوان معیار اصلی برنامه های الچه

الچه سال گذشته یک فرایند بازسازی ساختاری را آغاز کرده و قرار است در ماه سپتامبر جاری با تغییراتی در این روند برنامه جدیدی برای بهبود روندها معرفی کند.

 

مدیر عامل باشگاه می‌گوید: " اولین بخش از برنامه ما این است که در سال اول به ثبات اقتصادی برسیم. ما از سال دوم تلاش برای رشد باشگاه را شروع می‌کنیم و به دنبال ممرهای درآمدی جدید خواهیم بود و همچنین سعی می‌کنیم از طریق سرمایه گذاری‌های جدید و ارائه تصویری خلاق از الچه برای مدرن سازی باشگاه تلاش کنیم. این به ما امکان می‌دهد از پتانسیل عظیم الچه به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم".

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

 

لالیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا سطح بین المللی صعود به لالیگا رئیس باشگاه توسعه برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰:۰۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و مایورکا امشب _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز رئال مادرید و مایورکا

لالیگا اسپانیا (مایورکا - رئال مادرید) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744007

دیگر خبرها

  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی کادیز 0-1 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • کادیز - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • خاویر تباس: نفوذ فلورنتینو پرز برای فوتبال اسپانیا خطرناک است
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین