Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:51:06 GMT

تمدید قرارداد مهابادی با فجرسپاسی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۴۹۶

تمدید قرارداد مهابادی با فجرسپاسی

سرمربی فصل گذشته فجرسپاسی شیراز قرارداد خود با این تیم را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه" با اعلام  رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز داوود مهابادی سرمربی فصل گذشته این تیم با تمدید قرارداد خود هدایت این تیم را در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 تمرینات فجر سپاسی از روز شنبه ۱۲ مهرماه زیر نظر داوود مهابادی به صورت رسمی شروع خواهد شد

 

فجر سپاسی داوود مهابادی (سرمربی) دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی داوود مهابادی سرمربی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: مدت‌ها بود می‌خواستم در تمرین این عزیزان شرکت کنم که به دلیل مشغله کاری شرایط فراهم نشد و امروز با رخصت علی پروین در تمرین حاضر شدم. پیشکسوتان عین ۴۰ سال پیش هنوز هم با انگیزه و با تعصب تمرین می‌کنند. رفاقت مثل گذشته بین آنهاست و اگر در تمرین اشتباهی در حین بازی می‌شود علی آقا با جدیت تذکر می‌دهد. یاد گذشته‌ها افتادم.

او درباره  اینکه جریمه‌های سنگینی برای مصاحبه و بیانیه تصویب شده است، گفت: همیشه که جریمه بازدارنده نیست و باید فرهنگ موارد مختلف را جا بیندازیم تا هر کسی برای هر مقوله‌ای اقدام به صور بیانیه نکند.  فکر می‌کنم اگر از قبل برخورد قاطعی می‌شد به اینجا کشیده نمی‌شد که پیرامون ضربه کرنر و اوت دستی و این موارد کار به بیانیه و مصاحبه می‌کشید.

درویش درباره اینکه ۲ میلیارد رقم زیادی هست، گفت: کسی که بنا نیست این جریمه را بدهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چند هفته پایانی لیگ برتر را چطور می‌بیند، گفت:  وظیفه و رسالت مان  این است که بازیکنان بازی‌های باقی مانده را پیروز شوند. ان شا الله خداوند کمک می‌کند و مثل سال‌های گذشته قهرمان  می‌شویم.

او درباره جلسه اش با اوسمار سرمربی پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته پیرامون ادامه همکاری صحبت کردیم و اوسمار  درباره  روند بازی‌های تیم حرف زد  و برنامه‌های خود را تا پایان فصل اعلام کرد. ضمن اینکه گفتیم برای فصل بعد هم برنامه اش را بدهد.

درویش درباره اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان  با تیم‌های دیگر در حال مذاکره هستند، گفت: همه این‌ها شایعه ساز‌ی فضای مجازی هست. شما ببینید  به ۱۵ تیم لیگ کسی گفته چرا قرارداد بازیکنان خود را تمدید نمی‌کنید؟ دیگر دلالان صحبت و حاشیه‌ای برای تیم ندارند،  سعی می‌کنند که این مسائل را برای پرسپولیس درست کنند و بهترین فرصت است که بگویند فلان بازیکن دارد با تیم دیگر مذاکره می‌کند. هیچ کدام از  تیم‌های رقیب  برای تمدید قرارداد بازیکنان خود مذاکره‌ای نکردند و ۳ هفته هست که  پیرامون تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها حرف می‌زنند. ما هم مثل همیشه هفته‌های آخر برای تمدید قرارداد بازیکنان شروع به مذاکره می‌کنیم، چون در هفته‌های گذشته  درگیر مسائل مجوز حرفه ای، دادن بدهی‌ها و مسائل مالکیت بودیم و فرصتی نبود. ضمن اینکه  همه این بازیکنان برای پرسپولیس هستند، چون با علاقه شان به این تیم آمدند و به خاطر پول نیامدند و از این جهت همه بازیکنان در پرسپولیس خواهند ماند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره واکنش اسماعیلی فر، ترابی و امیری مبنی بر اینکه باشگاه آنها را نمی‌خواهد و مذاکره‌ای نکردند، گفت: شما تیمی را سراغ دارید که برای فصل بعد با بازیکنانشان مذاکره کرده باشند. ما اولویتمان این بود که مشکل مجوز حرفه‌ای را حل کنیم که ان شا الله  پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر بتواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند دیگر منعی برای این رقابت‌ها نداشته باشد و مثل سال گذشته مشکل نداشته باشیم. ما باید اول موانع را مرتفع کنیم و بعد از آن با بازیکنان صحبت می‌کنیم.

او درباره اینکه اوسمار برای فصل بعد لیستی داده است، گفت: نه، هنوز لیستی نداده است.

درویش درباره اینکه از انتخاب اوسمار راضی هستید و هواداران هم خواستار تمدید قرارداد این مربی را دارند، گفت: همان روز‌ها هم گفتم که این مخالفت‌های دلالی هست و اکثر این دلالان دامن می‌زدند تا فضا را آلوده کنند. ضمن اینکه از مهمترین فردی که می‌توانستم سوال کنم علی پروین بود که گفتم اگر قرار باشد چنین کاری کنم درست است یا نه! شاید راهنمایی‌های پروین هم پشت گرمی برای ما بود و حتی همه بازیکنان می‌گفتند مربی که یک سال و نیم با تیم کار کرده است مطمئنا با مربی که از راه برسد مثمر ثمر‌تر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس