Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:14:39 GMT

۴۸ دفتر پستی تهران در طرح «همبازی» مشارکت دارد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۶۲۲

۴۸ دفتر پستی تهران در طرح «همبازی» مشارکت دارد

رمضانعلی سبحانی‌فر روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح «همبازی» به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این نهاد طبق مسئولیت اجتماعی خود در اجرای این طرح با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت می‌کند و علاوه بر ۴۰ پایگاه ثابت، هشت دستگاه خودرو پستی نیز به صورت سیار در سطح استان تهران، اجناس و کمک‌های مردمی را برای دانش‌آموزان زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‌آوری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که روز گذشته در این خصوص به امضا رسید، بیش از یکهزار دفتر و باجه پستی و سیار کشور کمک‌های مردمی در قالب طرح «همبازی» را جمع‌آوری می‌کند.

به گفته وی طرح همبازی از ساعت هشت تا ۱۸ امروز تا ۱۱ مهرماه در سطح کشور اجرا می‌شود و پایگاه‌های ثابت و سیار پست، اقلام اهدایی از جمله وسایل تحصیلی، لوازم‌التحریر و پوشاک را جمع‌آوری می‌کند و آن را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا  امسال جشن عاطفه‌ها به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا و مصادف شدن با ایام محرم و صفر از ۲۲ شهریور کلید خورد و روزهای آخر آن که با مشارکت پست اجرا می‌شود، «همبازی» نام دارد.

هر ساله برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کمک‌های مردمی در قالب برنامه‌های سراسری جمع‌آوری می‌شود؛ برنامه‌هایی که نمادی از نیکی و همدلی مناطق مختلف کشور برای حمایت از علم‌آموزی است؛ نهادهای متولی و حمایتی نیز همواره تسهیل‌گر کمک به این دانش‌آموزان هستند و با اجرای طرح‌هایی چون «همبازی»، زمینه را برای مشارکت مردم فراهم می‌کنند.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران رمضانعلی سبحانی ‌فر اختصاصی ایرنا جشن عاطفه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران اختصاصی ایرنا جشن عاطفه ها شرکت ملی پست ایران اختصاصی ایرنا جشن عاطفه ها اخبار کنکور جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها