Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا واعظ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات مدیره باشگاه با در نظر گرفتن اولویت‌های کنونی و در راستای تمرکز و انجام رسالت اصلی شرکت باریج اسانس و با هدف توزیع کالای دارویی در سطح کشور، از حضور در قابت‌های فصل جاری لیگ برتر بانوان انصراف داده است.

وی حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی را از دیگر علت‌های حضور نیافتن تیم بانوان شرکت باریج اسانس در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال بانوان کشور بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان اظهار داشت: تلاش زیادی برای بقای تیم انجام شد اما اولویت اصلی حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی در وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری کووید- ۱۹ بود که به همین دلیل تصمیم نهایی از سوی هیات مدیره باشگاه مبنی بر خروج تیم از رقابت‌ها گرفته شد.

وی تاکید کرد: انصراف بانوان باریج اسانس کاشان از لیگ برتر والیبال کشور به منزله انحلال تیم تلقی نشود، زیرا باشگاه با بهبود وضعیت و عبور از بحران کنونی دوباره در عرصه والیبال با قدرت به تیم‌داری ادامه خواهد داد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های بانوان کشور را پیش‌تر در کارنامه خود ثبت کرده است.

باریج اسانس کاشان در جریان هجدهمین دوره لیگ برتر بانوان ایران نیز با تیم‌های اکسون، پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران، ستارگان فارس، شورا و شهرداری قزوین، افق قم و توسعه اقتصادی اطلس هم‌گروه بود که در نتیجه شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی منجمله رقابت‌های ورزشی به تعطیلی کشید.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب‌ها والیبال اصفهان کاشان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال اصفهان کاشان بانوان والیبال اصفهان کاشان بانوان اخبار کنکور باریج اسانس کاشان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

ه گزارش "ورزش سه"، موج انصراف از حضور در تیم ملی والیبال ایران در حال افزایش است و این بار نوبت لیبروی باتجربه فولاد سیرجان ایرانیان بود.

مهدی مرندی لیبرویی که سابقه دو حضور در المپیک را دارد با اننتشار متنی در اینستاگرام از حضور در تیم ملی انصراف داد.

او در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

با سلام و احترام خدمت جامعه با شعور والیبال
پوشیدن لباس مقدس تیم ملی در هر رشته ای برای هر ورزشکاری افتخاریست که من هم چندین سال این افتخار را داشتم و حال به دلیل داشتن مصدومیت کهنه و قدیمی و با مشورت از پزشک تیم ملی و با اجازه و صحبتی که با رییس محترم فدراسیون والیبال و کادر فنی محترم تیم ملی داشتم برای ریکاوری از حضور در تیم ملی انصراف داده و در ادامه راه برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و موفقیت دارم. سرباز کوچک این مملکت و رشته پرطرفدار والیبال مهدی مرندی"

حالا با این انصراف تعداد لیبروهای حاضر در اردو به سه نفر رسیده است. مرندی پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح سومین بازیکن انصرافی از تیم ملی است.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی