Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پیکان تهران این روزها تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر در تهران پیگیری می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از انتخاب اصغر مدیرروستا به عنوان سرپرست جدید این تیم، اخباری درباره جدایی محمدرضا طهماسبی که فصل گذشته در این جایگاه فعالیت می کرد از پیکان منتشر شد اما در نهایت طبق جلسه ای که مدیرروستا و مدیران باشگاه با وی برگزار کردند، قرار شد این چهره باسابقه به عنوان یکی از دستیاران عبدالله ویسی به حضورش در این تیم بماند و به در کنار بهروز مکوندی، احمد کعبیان پور و ابراهیم مرزاپور در کادرفنی فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از باشگاه پیکان خبر می رسد سعید واسعی که در فصل نقل و انتقالات در یک قدمی توافق با استقلال قرار داشت، این روزها در مشهد حضور دارد و به زودی برای صحبت با مدیران پیکان درباره قطعی کردن جدایی اش به تهران می آید. البته به نظر می رسد واسعی از تیم استقلال دور شده و به زودی با یک تیم شهرستانی که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد قرارداد می بندد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب سعید واسعی پیکان تابناک ورزشی پیکان مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های این هفته لیگ برتر، دو تیم تهرانی پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم صف آرایی می‌کنند.

دو تیم در سال جدید بدون باخت پیش می‌روند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیده‌اند. پیکان و هوادار در حال حاضر ۲۴ امتیازی هستند و هواداری‌ها با تفاضل بهتر در رتبه یازدهم قرار دارند.

در شرایطی که از این دو تیم تهرانی به عنوان گزینه‌های سقوط یاد می‌شد اما نتایج خوب اخیر آنها وضع‌شان را بهتر کرده است. با این حال این مسابقه میان دو تیم ۶ امتیازی است و برای سایر تیم‌های پایین جدولی نیز اهمیت دارد.

هوادار پس از برد گل گهر بدون مصدوم و محروم خود را آماده این دیدار می‌کند. شاگردان مسعود شجاعی امروز سه‌شنبه آخرین تمرین تاکتیکی‌شان را انجام می‌دهند و فردا نیز یک جلسه تمرینی سبک پیش از بازی خواهند داشت.

بنفش‌ها پس از متوقف کردن آلومینیوم و فولاد و شکست دادن گل گهر در پی دومین پیروزی متوالی‌شان هستند؛ البته آنها کار سختی مقابل پیکان خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی