Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ  داقر پرماسی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی در نشست تعاملی با سپاه، اظهار داشت: تعامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تضمین‌کننده امنیت جامعه است و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیرو‌های مسلح است چرا که نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقاء امنیت هستند.

سرهنگ پرماسی رعایت حقوق شهروندی را یکی از مهم‌ترین ضروریات در انجام مأموریت‌های پلیس و سپاه، دانست و عنوان کرد: اهمیت دادن همیشگی به جایگاه و شخصیت انسانی افراد با توجه به نوع مأموریت‌هایی که بر عهده سپاه و پلیس است، بی‌تردید همواره از ضروریاتی است که باید به آن توجه داشت.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی، اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در این زمینه، این نیرو‌ها بتوانند با تعامل هر چه بیشتر با یکدیگر، بیش از گذشته در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، حضوری پررنگ در بستر جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانشین انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در نامه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

سرتیپ دوم جناب آقای سردار علیمحمدی
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون برای خدمت به نظام و مردم. در حالی که نیروی انتظامی دوباره کمر همت بسته و تلاش دارد با مظاهر بی‌حجابی مبارزه کند؛ اما در این میان، برخی از منافقان و دشمنان داخلی و خارجی می‌کوشند در جامعه دوقطبی کرده و باز با حاشیه‌سازی‌ها و تبلیغات سوء، مانع این حرکت الهی و انقلابی شوند.

اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات نیروی انتظامی و بیزاری از دشمنان داخلی و خارجی، هم‌چنان خواهان برخورد مدبرانه و قاطعانه با مظاهر بی‌حجابی و اخلال‌گران امنیت اخلاقی خانواده و جامعه بوده و از تلاش‌های آن نیروی ارزشی تقدیر و تشکر می‌شود.

امیدواریم این اقدامات موقتی نبوده و با حمایت سایر ارگان‌ها، نهادها، شخصیت‌ها و اقشار مردم، هم‌چنان ادامه یابد تا جامعه از گزند بی‌اخلاقی‌ها و بی‌عفتی‌ها مصون بماند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف