Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان ؛ ارسلان زارع روز چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان اظهار داشت: باید نظارت بر بازار و حفظ تعادل، به صورت مستمر مورد توجه قرار گرفته و گشت های نظارتی مشترک از سوی دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

وی ، به انجام حدود ۱۵۴ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از اماکن توزیع کالا در استان از ابتدای سال تاکنون اشاره و بیان کرد: لازم است گزارش اجرای بازرسی‌های مذکور از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود ضمن آنکه تشویق اصناف رعایت کننده معیارها و برخورد با واحدهای متخلف  همزمان انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای بر هم زدن نظم عمومی با نشر شایعه‌هایی بی‌اساس گفت: در مقاطعی از جمله زمان شیوع کرونا، در برخی کالاهای بهداشتی کمبودهایی وجود داشت که با کوشش و جدیت فعالان اقتصادی، به خودکفایی رسیده ایم.

زارع در بخش دیگری از سخنانش به افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان طی ماه‌های مرداد و شهریور سالجاری اشاره و اضافه کرد: میزان تولید مرغ در استان، ۱۷۷ هزار تن است و به سبب آنکه گیلان از قطب های بزرگ تولید مرغ در کشور است، قیمت این محصول نسبت به دیگر نقاط کشور پایین‌تر است.

استاندار گیلان همچنین تأکید کرد  سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت همچنان در تأمین نهاده های طیور، از تولید کنندگان حمایت کنند البته دامپزشکی هم باید نظارت جدی در اجرای این فرایند داشته باشد.

وی به افزایش نرخ حمل و نقل درون شهری در شهرستان های مختلف استان اشاره و خاطرنشان کرد: پیشنهاد دبیرخانه مبنی بر افزایش تا سقف حداکثر ۲۰ درصد توسط ستاد تنظیم بازار ابلاغ شود.

نماینده عالی دولت در گیلان از درج نشدن قیمت روی محصولات از سوی برخی صنوف انتقاد و تاکید کرد: لازم است با همکاری اتحادیه ها این معضل رفع شود.

گیلان دارای  حدود ۱۱۰ هزار واحد صنفی است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان ستاد تنظیم بازار رشت استانداری گیلان گیلان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد و به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

کد خبر 745798

دیگر خبرها

  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • رد و بدل رمز ارز برای تقلب در کنکور!
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است