Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت بحرانی شیوع این بیماری در استان اصفهان و به ویژه در شهرستان خمینی‌شهر امسال "همایش بازماندگان اربعین" در خمینی‌شهر برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسن توکلی در خصوص برنامه‌ریزی اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر برای برگزاری مراسم‌های ماه صفر، اظهار کرد: باید توجه داشت که در سال جاری و با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور، استان و به ویژه شهرستان خمینی‌شهر هیچ گونه برنامه تجمعی و یا همایشی در بقاع متبرکه و موقوفات شهرستان خمینی‌شهر برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری برگزاری هر گونه مراسم مذهبی تجمعی در بقاع متبرکه خمینی‌شهر بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ممنوع است، ادامه داد: از این رو ما نیز تابع مصوبات ستاد خواهیم بود و از همه شهروندان نیز درخواست داریم تا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر اضافه کرد: بر این اساس با توجه به شیوع کرونا و وضعیت بحرانی شیوع این بیماری در استان اصفهان و به ویژه در شهرستان خمینی‌شهر امسال "همایش بازماندگان اربعین" در خمینی‌شهر برگزار نمی‌شود.

وی تاکید کرد: برای این امر همه درهای ورودی امامزاده سید محمد در روز اربعین بسته خواهد شد و برای این امر با پلیس راهور، نیروی انتظامی، شورای تأمین شهرستان و فرمانداری خمینی‌شهر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

توکلی با بیان اینکه در ایام ماه صفر همه برنامه‌های بقاع متبرکه خمینی‌شهر به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: از ابتدای ماه محرم نیز این برنامه‌ها اجرایی شده و تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه استقبال شهروندان از مداحی‌ها و سخنرانی‌هایی که از فضای مجازی منتشر شده بسیار خوب ارزیابی شده است.

وی همچنین به برگزاری همایش رقیه‌های مدافعان حرم در امامزاده سید محمد به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این همایش از ۷۰ نفر از دختران شهدای مدافع حرم و ۳۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.

کد خبر 447262

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خميني شهر اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه اماکن مذهبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر خمینی شهر برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد و گفت: رسم دیرین، شهر زندگی و اصفهان جان از برنامه‌های شاخص این هفته در منطقه ۲ است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: به همین مناسبت در منطقه ۲ شهرداری اصفهان ۱۲ برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان ۵ رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز ششم اردیبهشت از ساعت ۱۷ در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی ۱»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه ۲ است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره ۹ محله از محله‌های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیار دشت را به تصویر می‌کشد و در دوره‌های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات، محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از سوم تا ششم اردیبهشت از ساعت ۱۷ در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از نوزدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌شود؛ در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 747072

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند