Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@01:47:13 GMT

دو دختری که رقیب سردار آزمون شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۰۵۰

دو دختری که رقیب سردار آزمون شدند +عکس

صراط: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی برترین لژیونر‌های آسیا در هفته اخیر فوتبال در سراسر دنیا را برگزیده که در بین آن‌ها سه بازیکن ایرانی به نام‌های سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد هم دیده می‌شود.

به گزارش فرارو، به غیر از این سه بازیکن ایرانی در این فهرست سون هیونگ مین، تاکومی مینامینو، علی عدنان، هوانگ این بئوم و نیکیتا روکاوتسفا نیز دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال، حضور دو فوتبالیست زن آسیایی در این فهرست هم درخور توجه است؛ اولی هایلی راسو و دیگری الی کارپنتر.

وجه اشتراک این دو این است که هر دو برای تیم ملی زنان استرالیا بازی می‌کنند، ولی یکی برای باشگاه اورتون در انگلیس به میدان رفته و دیگری عضوی از تیم فوتبال زنان المپیک لیون است. هایلی هفته گذشته ۹۰ دقیقه در ترکیب اورتون برابر چلسی بازی کرد و که حاصلش شد یک پاس گل، ۶ دریبل موفق و البته ۷ توپ ربایی.              

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوتبال ورزش سردار آزمون کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا جهانبخش رضا قوچان نژاد لژیونر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال رُم تأیید کرد در بازی فردا شب شاگردانش مقابل بولونیا، از مهاجم ایرانی‌اش استفاده خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی در آستانه دیدار خانگی فردا شب (دوشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار خبر داد سردار آزمون فردا بازی خواهد کرد. 

مهاجم ایرانی جالوروسی در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود.

او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی 40 ساله در این خصوص گفت: روملو لوکاکو را برای بازی فردا در اختیار نداریم، چون او دچار مصدومیت عضلانی جزئی شده اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از بین آبراهام و سردار آزمون فردا یکی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و در ادامه و در جریان بازی آنها می‌توانند با هم بازی کنند.

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سرمربی رُم همچنین درخصوص حریف فردای تیمش که در حال حاضر با 59 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A است و بالاتر از رُم 55 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده جای دارد، اظهار داشت:  بولونیا در حال خلق یک شاهکار است، من به تیاگو موتا و باشگاه بولونیا به خاطر تیم فوق‌العاده‌ای که ساخته‌اند، تبریک می‌گویم. دیدن آنها جذاب است اما آنالیز و مقابله با آنها دشوار است.

تیم‌های رُم و بولونیا از ساعت 20 فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • با اعلام دروسی؛ آزمون مقابل بولونیا بازی می‌کند
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد