Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:33:19 GMT

درختان گردویی که قربانی اختلاف دو برادر شدند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۰۷۰

درختان گردویی که قربانی اختلاف دو برادر شدند

ایسنا/اصفهان درختان گردوی ۱۰ ساله در خوانسار قربانی اختلاف دو برادر و مسدود کردن مسیر روستاییان و احشام شده و با حکم دادگاه قطع شدند.

به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان گردو در روستایی در خوانسار با حکم قضایی، رییس دادگستری این شهرستان اظهار کرد: حکم قطع این درختان با شکایت شاکیان و عدم ایفای محکوم به تعهد خود در زمان مقرر، علی رغم میل باطنی دادگاه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید اصغر حسینی، گفت: پس از وصول دادخواستی مبنی بر رفع ممانعت از حق و درخواست قطع اشجار از سوی دو برادر، موضوع در دادگاه خوانسار مورد رسیدگی قرار گرفت و مشخص شد که یکی از روستاییان با کاشت چندین درخت گردو، مسیر شاکیان را مسدود کرده و مشکلاتی برای آنها در رفت و آمد و آبیاری و همچنین عبور چارپایان ایجاد کرده است.

وی افزود: دادگاه بدوی در خوانسار پس از بررسی پرونده، حکم بطلان دعوی را صادر می‌کند؛ اما شاکیان پرونده در مرجع تجدیدنظر نسبت به رأی صادره اعتراض می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوانسار، رییس دادگستری خوانسار گفت: دادگاه تجدیدنظر دو بار نسبت به این پرونده نقص وارد کرده و آن را برای بررسی و تحقیقات بیشتر و استماع اظهارات شهود، مطلعین، مواجهه حضوری و اخذ نظر کارشناسی به دادگاه خوانسار بر می‌گرداند.

وی با اشاره به دو بار بررسی در دادگاه تجدیدنظر و وصول نظریه کارشناسی مبنی بر اینکه این راه مسدود شده است، گفت: در نهایت دادگاه تجدیدنظر با نقض حکم دادگاه بدوی خوانسار، حکم به رفع ممانعت از حق و قلع و قمع اشجار صادر کرد و شاکیان پرونده نیز پس از قطعیت حکم، به تقاضای صدور اجراییه مبادرت کردند.

حسینی با بیان اینکه پس از صدور اجراییه در پاییز سال گذشته، شاکیان به محکوم علیه تا اول مهر ۹۹ به منظور فراهم کردن راهی برای رفت و آمد و تعریض مسیر مهلت می‌دهند، یادآور شد: طی این مدت تلاش های بسیاری جهت صلح و سازش بین دو برادر و روستائیان صورت گرفت که متاسفانه موفقیت آمیز نبود.

این مقام قضایی افزود: متاسفانه فرد محکوم تا مدت اعلام شده به تعهد خود عمل نکرد و با درخواست مجدد شاکیان و علی رغم میل باطنی دادگاه، حکم قطع حدود ۷ درخت گردو با حداکثر ۱۰ سال قدمت اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی درخت گردو قطع درختان حکم دادگاه خوانسار دو برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند

کسی که قرار است مدیر ورزشی منچستریونایتد شود، از مخالفت نیوکاسل جهت صدور مجوز جدایی خود عصبانی است. 

دن اشورث در تلاش برای انتقال خود به منچستریونایتد، از دادگاه حکمیت ورزش کمک خواهد گرفت. ض

طرفداری | یافته‌های تلگراف نشان می‌دهد که منچستریونایتد و نیوکاسل در حال حاضر در ارزش‌گذاری خود روی این مدیر برجسته، ۱۳ میلیون پوند اختلاف دارند. اشورث ۵۳ ساله که از ماه فوریه و در پی ابراز علاقه شیاطین سرخ، از سمت خود در نیوکاسل کناره‌گیری کرده است، حالا سراغ طرف سومی خواهد رفت که در این پرونده تصمیم‌گیری کند. انتظار می‌رود این دادگاه در ماه می آغاز شود و چند هفته‌ای ادامه داشته باشد.

نیوکاسل در مذاکرات با طرف مقابل، ۱۵ میلیون پوند به علاوه ۵ میلیون پاداش برای اشورث طلب کرده است اما یونایتد می‌خواهد فقط ۲ میلیون پوند به طرف مقابل بپردازد؛ همان مبلغی که زاغ‌ها دو سال قبل (پایین‌تر از ۴ میلیون درخواستی) برای اشورث به برایتون پرداخت کردند. 

بیشتر بخوانید: 

سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد