Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان گیلان با بیان اینکه باید تعادل در بازار حفظ شود بر ضرورت نظارت و حضور گشت‌های نظارتی در سطح بازار تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در سطح بازار وجود داشته باشد، گفت: یکی از اولویت‌های گشت‌های نظارتی بر بازار توجه به این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی، مراکز عمده فروشی و خرده فروشی عرضه‌ی کالا، انبارها و سردخانه‌های استان در نیمه نخست امسال، گفت: در این مدت ۱۵۴ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی و نظارت از اماکن مذکور انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه وجود این نظارت‌ها سبب ایجاد امنیت اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد، تصریح کرد: دشمن با بهره گیری از همه ابزارها به ویژه ابزارهای رسانه‌ای به دنبال القای ناکارآمد و یاس و ناامیدی در جامعه است که خوشبختانه با وجود همه فشارها و تبلیغات ملت ایران همچنان ایستاده است.

زارع در ادامه با قدردانی از تلاش فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در ایام کرونا، بیان کرد: با تلاش این عزیزان در ایام کرونا و در زمینه تأمین اقلام و ملزومات بهداشتی مورد نیاز شاهد تحولات خوبی بودیم.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور است، ادامه داد: طی دو ماه گذشته شاهد افزایش ۲۴ درصد جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان گیلان بوده‌ایم.

استاندار گیلان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی نرخ حمل و نقل درون شهری توسط ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: ناظران تعزیرات با حضور میدانی و تأثیر گذار خود در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به صورت غیر قانونی نقش بزرگی دارند.

استاندار گیلان درج نشدن قیمت روی محصولات از سوی برخی صنوف را غیر قانونی دانست و تاکید کرد: اتحادیه‌ها اقدامات لازم جهت جلوگیری از گران فروشی را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 5037040

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع تنظیم بازار نظارت و بازرسی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: کشورهای اروپایی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی انجام ندادند صحبت از اقدام تحریمی علیه دولتی می کنند که جز در چارچوب قوانین بین المللی و برای ایجاد بازدارندگی در برابر یک رژیم متجاوز انجام نداده است. اگر اتحادیه اروپا چنین اقدامی انجام دهند یک اقدام غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان یک اقدام شرم آور به ثبت خواهد رسید.

اگر کشوری واقعا پایبند چنین تحریم هایی از سوی آمریکا یا اتحادیه اروپا می کند در تاریخ یک شرمندگی به نام خود به ثبت خواهد رساند.

کد خبر 846344 برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه تحریم رژيم صهيونيستى سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟