Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنگری با اشاره به اینکه در بخش فیلم سازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت در 6 بخشآثار دریافت شد، گفت: در استان خراسان شمالی در مرحله استانی تعداد 201 اثر در بخش های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لنگری، دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با این دوره از جشنواره فیلم مقاومت اظهار داشت: پیرو تصمیماتی که در ستاد اجرایی تهران گرفته شده، برای اولین بار در بخش های مرتبط با جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بخشی با عنوان فیلم سازان بسیجی به بخش های جشنواره افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه بخش فیلم سازان بسیجی فرصتی برای معرفی هنرمندان استانی است، گفت: آثار فیلم سازان در هر استان توسط داوران استانی داوری می شود و از هر بخش یک اثر به مرحله کشوری راه پیدا می کند.

لنگری با بیان اینکه بخشهای در نظر گرفته شده برای فیلم سازان بسیجی شامل فیلم بلند، فیلم کوتاه، فیلم نامه، مستند، نماهنگ و پویانمایی بوده است، گفت: با توجه به اینکه این جشنواره با محوریت بسیج هنرمندان استان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار می شود، طی سه ماه گذشته دبیرخانه جشنواره در محل کانون بجنورد واقع در مجتمع فرهنگی، هنری نگارستان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه به دنبال فراخوان زده شده، استقبال خوبی از طریق هنرمندان و فیلم سازان شهرستان های استان صورت گرفت، اضافه کرد: زمان مشخص شده برای ارسال آثار به دبیرخانه تا روز 14 شهریور ماه بوده که تا این روز تعداد 201 اثر در 6 بخش جشنواره شامل 91 اثر فیلم نامه، 38 اثر فیلم کوتاه داستانی، 33 اثر فیلم مستند، 22 اثر نماهنگ، 17 اثر پویانمایی 17 به ثبت رسیده است.

 لنگری خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی در بین سه استان برتر جذب آثار در کشور قرار گرفت،که افتخاری برای استان بود، باتوجه به اینکه تعداد شهرستان های استان کم و در گروه استان های محروم قرار دارد، این تعداد اثر قابل تقدیر بود.

وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت تمامی استان ها همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، اما باتوجه به اینکه استان خراسان شمالی در گروه سه استان برتر جذب اثر قرار گرفت، اختتامیه جشنواره استان با حضور میهمانان کشوری در روز 15 آبان برگزار خواهد شد.

لنگری افزود: براساس قوانین جشنواره در هر بخش باید یک اثر به تهران ارسال شود، اما اکنون فرصتی داده شده که در سه تا چهار بخش تعداد آثار بیش از یک اثر باشد و  در مجموع تعداد آثار از 6 اثر به 10 تا 12 اثر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اکران فیلم های منتخب جشنواره در تاریخ 13 الی 15 آبان ماه خواهد بود، گفت: تمام برنامه ریزی ها انجام می شود، اما برنامه نهایی چگونگی اجرا براساس مصوبه ستاد کرونا برگزار خواهد شد در غیر اینصورت به صورت برنامه تلویزیونی از طریق شبکه اترک پخش خواهد شد.

دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی یادآور شد: همچنین سبک برگزاری آیین اختتامیه نیز براساس مصوبه ستاد کرونای استان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان خراسان شمالی جشنواره فیلم مقاومت فیلم سازان بسیجی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین ماه٬ ۶۱۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌های استان مصدوم شدند. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی سال 1403 تا هشتم فروردین٬ آمار کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان   30296 نفر است.

وی افزود: آمار مراجعین بیماران سرپایی 25214 نفر ٬ آمار مراجعین بیماران بستری 5082 نفر  و تعداد بیماران بستری جدید در بخش‌های ویژه  235 نفر است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد اعمال جراحی اورژانسی انجام شده در بیمارستان‌های استان 303 نفر بوده است گفت: تعداد موارد مصدومین ترومایی مراجعه کننده به اورژانس  1639نفر است.

شاهین‌فر با اشاره به تعداد مصذومان حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: تعداد مصدومین ترافیکی آورده شده توسط 115  به بیمارستان‌های استان 396  نفر بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ترافیکی آورده شده توسط سایر روش‌های انتقال (بجز 115)  نیز 221 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در تصادفات در این ایام نیز 12 نفر بر اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • سئوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی 
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی خراسان شمالی
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد