Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای چهارمین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان گچساران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران ، سرهنگ سید محمد موسوی قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان چهارمین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در گچساران به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موسوی بیان کرد: ماموران در اجرای این طرح باهماهنگی مرجع قضایی از کشف 21میلیارد و600 میلیون ریال کالای قاچاق، شناسایی و دستگیری 26 نفر قاچاقچی، شناسایی 90 نفر معتاد ،3نفرفروشنده مواد مخدر، 12نفر اراذل و اوباش، کشف3کیلو گرم انواع موادمخدر خبرداد.

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر / کشف یک تن و 99 کیلو مواد افیونی در جنوب شرق ارسال پیام هشدار پلیس به آذربایجان و ارمنستان درباره تبادل آتش در نزدیکی مرزهای ایران بوشهر| بیش از 360 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک مرزبانی و پلیس کشف شد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح 310 دستگاه خودرو و 130دستگاه موتور سیکلت متخلف که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال یافت، در این طرح 468 نفر به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف به خصوص جرم سرقت و سایر جرایم دستگیر و 171 مورد حکم جلب اجرا شد.

موسوی با بیان اینکه مراحل دیگر این طرح در شهرستان همچنان اجرا می‌شود، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن 110 موارد را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس عملیات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران