Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@11:24:13 GMT

سحر زکریا از حاشیه های فضای مجازی گفت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۲۰۸

سحر زکریا از حاشیه های فضای مجازی گفت

سحر زکریا بازیگر سریال های پاورچین و قهوه تلخ در برنامه پشت صحنه رادیو تهران درباره گلایه اش از مهران مدیری در فضای مجازی و واکنش مخاطبان به این پست سخن گفت.

به گزارش حبرگزاری شبستان و به نقل از رادیو تهران، «سحر زکریا» درباره اظهاراتش در فضای مجازی با اظهار تاسف گفت: در فضای مجازی موضوع اصلی از بین می رود و حاشیه سازی هایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی دانم چقدر آدم بیمار و بیکار داریم که تمام وقت خود را برای این حاشیه ها می گذارند.

 


وی افزود: من دل نوشته ای در صفحه اینستاگرامم گذاشتم که در آن به کسی بی احترامی نکردم ولی مورد بی احترامی قرار گرفتم .ممنونم از برخی هموطنانم که متوجه هدف اصلی من از اظهارات من شدند.



زکریا گفت: من به عنوان یک بازیگری که ۲۷ سال سابقه دارد از این روزهای سخت گلایه کردم. در نوشته ام ضمن احترام به آقای مدیری درد دلی با ایشان داشتم که البته به اشتراک گذاشتن این موضوع از اساس کار اشتباهی بود. درد من درد سینما و تلویزیون ایران بود و مستقیما منظورم به آقای مدیری نبود.


بازیگر سریال قهوه تلخ درباره این پست جنجالی اظهار داشت: در این دلنوشته از ایشان گلایه کردم که چرا همکاران قدیم را فراموش کردید و دوستانی را در هیولای ۱ آوردید و به دنبال آن در پی ساخت هیولای ۲ چرا از کسانی استفاده می کنید که در سینما پرکار هستند و دستمزدهای بالا می گیرند در حالیکه ما خانه نشین هستیم.


وی تاکید کرد: می دانم آقای مدیری قرار نیست که تا آخر عمر با ما کارکند . ایشان تعهدی هم نسبت به ما ندارند. اما من به عنوان سحر زکریا که در ۷ یا ۸ کار در تیم ایشان بودم، کارهای دیگر به من پیشنهاد نمی شود چون در تیم آقای مدیری بودم . معمولا این رفتار با هنرپیشه های زن اتفاق می افتد.



زکریا درباره مشکلاتش گفت: من به نوبه خودم حدود ۷ سال است که بیکارم. من نه دستمزدهای بالایی در دوره فعالیتم گرفتم و نه زندگی آنچنانی دارم این را برای مردم می گویم همه ما عجیب و غریب نیستیم. سوار بنز نمی شویم. در خانه های آنچنانی زندگی نمی کنیم . من برای اثبات همه اینها می توانم زندگی خودم را به مردم نشان دهم.



سحر زکریا در واکنش به اظهارات مصطفی امامی مبنی بر اینکه اگر درد دلی با آقای مدیری داشتید باید به ایشان زنگ می زدید نه اینکه در صفحه اینستاگرامتان پست می گذاشتید گفت: من اشتباه کردم. من اصلا برای هیچ کاری به هیچ کارگردانی زنگ نزدم. چون فکر می کنم بعد از ۲۷ سال سابقه اگر کسی بخواهد با من کار کند حتما خودش تماس می گیرد.


وی افزود: من فکر می کردم فرهنگ جامعه ما بالاتر است اما اشتباه می کردم. از نوشته من حرفهایی درآوردند که باورم نمی شد. چرا مردم ما با این همه مشکلی که دارند باید گلایه سحر زکریا به آقای مدیری انقدر برایشان مهم باشد؟ چرا در کشور ما همراه ورود تکنولوژی فرهنگ آن وارد نمی شود؟ چرا رگ ناسیونالیستی ما بالا می زند، امروز ما چه هستیم...؟


زکریا اظهار داشت: به من فحاشی می کنند و کامنت های بد می گذارند من مجبور شدم به خاطر فحاشی به خودم و به ویژه آقای مدیری شدم کامنت صفحه ام را ببندم. ما خودمان باید خودمان را درست کنیم وگرنه هیچ معجزه ای در این حوزه اتفاق نمی افتد.



وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از گذشت چندروز هنوز انتظار خود از آقای مدیری را منطقی می بینید گفت: توقع من این نیست که در تمام کارهای ایشان باشم. حرف من فقط برای اینست که سالها در تیم ایشان بودیم. مثلا سه سال درگیر قهوه تلخ بودم و حتی بخشی از دستمزدم را دریافت نکرده ام . وقتی من سر بازی این سریال بودم که نمی توانستم به کارهای دیگر جوای مثبت بدهم. من فقط به خاطر اینکه در تیم آقای مدیری بودم و سالها کار طنز کرده ام نمی توانم در بسیاری از کارهای فعلی بازی کنم.


وی با تاکید بر اینکه مافیای سینما فقط با یک عده انگشت شمار کار می کند گفت: ما سالها با آقای مدیری کار کردیم و نمی توانند به ما تهمت مافیایی بودن بزنند.


زکریا با اشاره به اینکه من با آقای مدیری تماس نگرفتم اظهار داشت: من گلایه ای از ایشان کردم که با حواشی ایجاد شده جریان به بیراهه رفت.



وی درباره واکنش بهنوش بختیاری نسبت به اظهاراتش که گفته بود" از هر دستی بدهی از همان دست هم می گیری..." اظهار داشت: من دیروز با ایشان تماس گرفتم تا مطمئن شوم که آیا نظرشان این بوده یا نه. اما اینکار مقدور نشد. به هر حال اگر این حرف واقعیت داشته باشد بهنوش بختیاری را به خدا واگذار می کنم.


زکریا تاکید کرد: ایشان همکار من هستند اما هم قد و قواره من نیستند که بخواهم با ایشان بحث کنم. ایشان در طی این سالها هم خودشان را نشان داده اند.


وی با تاسف گفت: خانم بهنوش بختیاری در مورد همه چیز نظر می دهند. نمی دانم ایشان چگونه این دروغ را به من نسبت داده اند که من زیرآب ایشان را زده ام. اصلا اینکار در گروه آقای مدیری مقدور نیست چون ایشان خودشان تمام بازیگران گروهشان را انتخاب می کنند.


خانم بختیاری نمی توانند راجع به کائنات با من صحبت کنند اتفاقا ایشان خودشان باید در مورد کائنات با خودشان صحبت کنند و ببینند کجا باید جواب کائنات را بدهند.


وی افزود: من هیچ حرفی با ایشان ندارم چون سطح کاری من با ایشان خیلی متفاوت است. ایشان "نخود هر آش" هستند و این اظهارات من هیچ ربطی به ایشان نداشته است. خانم بختیاری اصلا قبل از من هیچ کاری با آقای مدیری نداشته اند که حالا بخواهند به گلایه های من واکنش نشان دهند.


سحر زکریا در انتها گفت: من از خانم بختیاری عصبانی هستم. ایشان در بین همکاران من "جوک" هستند. از ایشان خواهش می کنم دیگر بیانیه ندهند و برای پست هایی که گذاشته اند باید جواب مردم را بدهند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: سحر زکریا مهران مدیری سریال فضای مجازی تلویزیون آقای مدیری فضای مجازی سحر زکریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره کشتی کچ دنیا به ایران سفر می‌کند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در فضای مجازی شایعه شده آندرتیکر بزودی به ایران می‌آید تا یک برند را تبلیغ کند. گفته می‌شود این تبلیغات یکی از گرانترین تبلیغات تاریخ تلویزیون خواهد بود.

در فضای مجازی شایعه شده آندرتیکر بزودی به ایران می‌آید تا یک برند را تبلیغ کند. گفته می‌شود این تبلیغات یکی از گرانترین تبلیغات تاریخ تلویزیون خواهد بود.

آندرتیکر چندماه پیش به عربستان رفته بود و جام قهرمانی مسابقات ریاض کاپ را وارد زمین کرد.

پیشتر لوئیس فیگو کاپیتان تیم ملی پرتغال و بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید برای تبلیغات به ایران آمده بود.

کد خبر 841064 برچسب‌ها ویژه ورزشی چهره‌های مشهور کشتی

دیگر خبرها

  • اسطوره کشتی کچ دنیا به ایران سفر می‌کند؟
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟