Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:10:43 GMT

قیمت عمده فروشی انواع میوه و صیفی چند؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۲۲۷

قیمت عمده فروشی انواع میوه و صیفی چند؟

خبرگزاری تسنیم: قیمت عمده فروشی انواه میوه، صیفی و سبزیجات برای فروش درمیدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران اعلام شد؛ این قیمت‌ها ملاک قیمت گذاری انواع محصولات کشاورزی در شهر تهران است.

بر اساس اعلام اتحادیه بار فروشان خرده فروشان سطح شهر می‌توانند حداکثر ۳۵ درصد به این قیمت‌ها اضافه کنند.

قیمت هر کیلوگرم انار ۷ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۷ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، انگور شاهانی ۸ تا ۱۲ هزار تومان، انگور عسگری ۶ تا ۹ هزار تومان، انگور کندری ۸ تا ۱۲ هزار تومان، و انگور مهری ۵ تا ۹ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر کیلوکرم پسته تازه ۵۵ تا ۷۵ هزار تومان، الو شابلون ۷ تا ۱۲ هزار تومان، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار رسمی ۴ تا ۷ هزار تومان و خیار گلخانه‌ای ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت هر کیلوگرم سیب گلاب و سیب دورنگ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب زرد ۷ تا ۱۰ لبنانی، سیب قرمز ۶ تا ۹ هزار تومان، شلیل شب رنگ ۵ تا ۱۱ هزار تومان، طالبی ۳ تا ۴ هزار تومان و موز هزار و ۵۰۰، ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان است.

قیمت عمده فروشی هرکیلوگرم سیب زمینی هزار و ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان هزار تومان، پیاز هزار تومان، گوجه هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، سبزی جور ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت عمده فروشی میوه و صیفی تا ۱۲ هزار تومان هزار و ۵۰۰ تومان ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود

شهردار سنندج گفت: طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی از پانزدهم اردیبهشت سال جاری در سنندج اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در نشست ساماندهی وضعیت وانت‌های میوه فروش اظهار کرد: موضوع وانت‌های میوه فروش از پدیده‌هایی بوده که مربوط به سال‌های اخیر نبوده و این معضل از چندین دهه گذشته وجود داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل بیکاری از دلایل اصلی وجود پدیده دست فروشی و وانت‌های میوه فروشی است، افزود: امروز وجود دستفروشان و وانت‌های میوه فروش به نوعی ویترین معضل بیکاری را در شهر سنندج نشان می‌دهد، اما این موضوع نافی انجام اقدامات لازم برای مدیریت این موضوع نیست.

شهردار سنندج تصریح کرد: در این راستا با همراهی خوبی که بین دستگاه‌های متولی صورت گرفت با مشارکت توانستیم در سال ۱۴۰۱ به بهترین شیوه ممکن طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش را اجرا کنیم که به عنوان مطالب جدی شهروندان فهیم بازخورد بسیار خوبی به دنبال داشت.

رشیدی اضافه کرد: اما به دلیل اتفاقات تلخی که در سال ۱۴۰۱ در کل کشور و به تبع آن در استان کردستان افتاد این طرح ابتر ماند.

وی با عنوان اینکه شهرداری سنندج خود را موظف به خدمات‌رسانی هرچه شایسته به شهروندان فهیم و فرهنگی و قدرشناس دیار فرهنگ و هنر می‌داند، تصریح کرد: موضوع وانت‌های میوه فروش یکی از معضلات شهری است که مدیریت شهری در راستای رفع آن برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت دارد.

۵۵ درصد بافت شهری سنندج ناکارآمد است

شهردار سنندج با بیان اینکه ۵۵ درصد بافت شهری در سنندج، ناکارآمد و فرسوده است، ادامه داد: کاربری‌های عمومی در این بافت‌ها کم و حتی در برخی نقاط اصلاً وجود ندارد.

رشیدی تصریح کرد: عدم تعریف چنین کاربری‌هایی در گذشته از یک سو و نبود زمین لازم، موجب شده در برخی محلات قدیمی مانند، سرتپوله، خیابان شهدا، حاجی‌آباد و حتی نواحی منفصل شهری دست مدیریت شهری در اجرای برنامه‌ها بسته باشد.

وی افزود: در ۴۵ درصد فضای باقی‌مانده نیز متأسفانه تفکیک‌ها توجهی به بازارهای روز به عنوان یکی از نیازهای جدی صورت نگرفته است و به همین دلیل مجموعه مدیریت شهری با مشکلاتی در زمینه استقرار و هدایت کردن وانت‌های میوه فروش در سطح شهر مواجه بود.

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه مدیریت شهری هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمدی وانت‌های میوه فروش و دست‌فروشان نیست، گفت: هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بارها و دست‌فروشان است.

رشیدی از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: پنج نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود که به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: اجرای موفق این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم است چرا که مجموعه مدیریت شهری تمام توان و ظرفیت‌های خود را در این راستا به‌کار می‌گیرد.

شهردار سنندج تصریح کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی و اوقاف صورت گرفته که اگر زمین‌هایی در اختیار دارند معرفی کنند تا شهرداری بازارهای درون محلی را راه‌اندازی کند.

رشیدی از راه‌اندازی هفته بازارها به ویژه در نواحی منفصل شهری به صورت دوره‌ای و چرخشی در شهر سنندج خبر داد و گفت: این سه طرح به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج انجام می‌شود.

کد خبر 745073

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳+ جدول