Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی کشتی‌های دور رفت لیگ برتر آزاد و فرنگی از شبکه سوم سیما پخش زنده خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از روز گذشته (سه‌شنبه - 8 مهر) در سالن 12 هزار نفری آزادی استارت خورد و امروز رقابت‌های گروه الف لیگ فرنگی به پایان می‌رسد تا از فردا رقابت‌های گروه الف لیگ آزاد آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات نیز طی پنجشنبه و جمعه هفته جاری به انجام خواهد رسید و سپس طی روزهای 15 و 16 مهر و 23 و 24 مهر ماه رقابت‌های گروه ب لیگ برتر آزاد و فرنگی در تهران و سنندج برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه کشتی توانست طبق پروتکل‌های ویژه و همچنین برگزاری بدون تماشاگر مسابقات، مجوز برپایی لیگ را از وزارت بهداشت بگیرد، شبکه سوم سیما این رقابت‌ها را به طور کامل برای علاقمندان به کشتی پخش خواهد کرد.

برنامه دور برگشت لیگ برتر آزاد و فرنگی هنوز مشخص نشده و اینطور که عنوان شده در صورت برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان، این مرحله از لیگ بعد از جهانی به انجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشتی فرنگی شبکه سه لیگ برتر کشتی آزاد آزاد و فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم ۱۱ نفره استان قم نیز به این رویداد اعزام می‌شود.

سرپرست هیأت کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد:

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6084453

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی