Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@17:03:40 GMT

سیامک نعمتی بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۲۴۰

سیامک نعمتی بخشیده شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را بخشید.

به گزارش ایمنا، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کارت قرمز سیامک نعمتی که در بازی با السد قطر گرفته بود بخشیده شد و این بازیکن می‌تواند امشب سرخپوشان را مقابل پاختاکور همراهی کند.

بعد از اخراج سیامک نعمتی در بازی با السد قطر باشگاه پرسپولیس با همیاری روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و نامه نگاری‌های افشین پیروانی مدیر تیم سرخپوشان به این کارت قرمز واکنش نشان داده و خواستار بخشش این بازیکن و پاک شدن کارت قرمز این بازیکن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این تلاش‌ها امروز نتیجه داد و AFC به باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام کرد که کارت قرمز نعمتی بخشیده شده است.

باشگاه پرسپولیس همچنین از حامد مؤمنی در بخش بین الملل فدراسیون فوتبال و امیرحسینی مدیر روابط بین الملل سرخپوشان به دلیل تلاش‌هایشان در بخشیده شدن این کارت قرمز و پیگیری‌های پیروانی و در نهایت دقت نظر کمیته انضباطی ای اف سی بابت کارت اشتباهی که داور در بازی با السد به نعمتی نشان داد تشکر کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت ۲۱:۱۵ آغاز می‌شود.

کد خبر 447270

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سیامک نعمتی لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵  دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آنها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت