Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،  با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کارت قرمز سیامک نعمتی که در بازی با السد قطر گرفته بود بخشیده شد و این بازیکن می تواند امشب سرخپوشان را مقابل پاختاکور همراهی کند.

کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی اعتراض پرسپولیس و همینطور بازبینی صحنه مربوط به اخراج نعمتی، تصمیم داور را درست تشخیص نداد و کارت قرمز این بازیکن را بخشید تا او مشکلی برای حضور در بازی امروز نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل پاختاکور ازبکستان بازی می‌کند.

کد خبر 5037066

منبع: مهر

کلیدواژه: سیامک نعمتی تیم فوتبال پرسپولیس کمیته انضباطی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر ویروس کرونا لیگ کشتی مجید نامجومطلق فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال السد قطر الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین، مختاری از داوران مطرح آسیا است که تجربه قضاوت در بیشتر مسابقات مهم آسیا و جهان را در کارنامه دارد. او در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی آسیا در دالیان چین، فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال را قضاوت کرد.

مهدی مختاری در دوره قبل رقابت‌های بازی‌های آسیایی هم حضور داشت.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!