Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@11:41:53 GMT

کرونا کارمندان والت‌دیزنی را بیکار کرد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۲۸۴

کرونا کارمندان والت‌دیزنی را بیکار کرد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد ۲۸ هزار کارمند خود را از پارک‌های موضوعی‌ اخراج می‌کند. گفته می‌شود حدود ۲۵ درصد از نیروی کار دیزنی در این پارک‌ها هستند.

جاش دامارو، رئیس پارک‌های دیزنی می‌گوید: در چند ماه اخیر، تیم مدیریتی ما بی وقفه در تلاش بود تا از جدا کردن یک شخص از کمپانی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مخارج را کاهش دادیم، پروژه‌های سرمایه گذاری را به حالت تعلیق درآوردیم؛ اما با این تلاش‌ها باز هم نمی توانیم از تمامی کارمندان خود استفاده کنیم.

پارک‌های موضوعی دیزنی در فلوریدا، پاریس، ژاپن و هنگ کنگ با ظرفیت محدود بازگشایی شده اند. اکثر این اماکن تفریحی به صورت پاره وقت فعالیت می‌کنند.دو مکان مهم دیگر مثل کالیفرنیا و اورنج کانتی هم در تلاش هستند، به معیارهای بهداشت محلی برای بازگشایی برسند.

دیزنی در سه ماه دوم سال جاری میلادی (تا ۲۷ ژوئن) حدود ۴.۷۲ میلیارد دلار ضرر کرده است تا بیشترین آسیب این شرکت در دو دهه اخیر رقم بخورد. بازگشایی والت دیزنی ورلد در فلوریدا هم با توجه به افزایش مبتلایان کرونا ناامیدکننده بوده است.

برآورد شده آمریکا ۸۵۰ هزار شغل در ماه سپتامبر ایجاد کرده است؛ اما همچنان نرخ بهبود و افزایش مشاغل آن پایین است. تا کنون تنها نصف مشاغلی که در دوران کرونا از دست رفته اند، در این کشور احیا شده‌اند.

انتها پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1074602 برچسب‌ها کرونا کرونا ویروس والت دیزنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا کرونا ویروس والت دیزنی والت دیزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دراین نشست مدیر کانونهای خدمت رضوی به بیان ظرفیت 8000 نفری خادمیاران استان  اشاره و اظهار داشت: با این تعداد خادمیار که در 19 کانون تخصصی و عمومی دسته بندی شده‌اند، روزانه بیش از 90 نفر ساعت خدمات رایگان به مخدومین حضرت علی بن موسی الرضا داده می شود.

محمدحسین رحیمی نسب همچنین از آمادگی کامل این کانون برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های آموزشی و مشاوره ی بهبود فضای کاری کارمندان و همچنین بهبود سبک زندگی کارمندان در قالب طرح سبک زندگی رضوی در این سازمان خبر داد و گفت: کانون‌های خدمت رضوی در زمینه های مشاوره های اشتغال، حقوقی، سلامت... آماده همکاری با سازمان جهادکشاورزی استان یزد و همه ی شهرستان ها و ادارات تابعه را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم مسئله اصلی جهادکشاورزی را امنیت غذایی و تأمین مواد غذایی سالم برای مردم عنوان کرد و افزود: آموزش های صحیح کار و زندگی به کارمندان باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی کار آنها شده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره‌های انجام خواهد شد.

محمدعلی حاتمی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید دام سبک در کشور و استان یزد حمایت از طرح‌های مگافارم دام سبک در راستای تامین گوشت قرمز در دستورکار این سازمان قرار دارد و از همه ی متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در این بخش دعوت به همکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد