Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-29@04:50:16 GMT

روایت شیرینِ تاریخ برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۳۱۸

روایت شیرینِ تاریخ برای پرسپولیس

پرسپولیس در هر ۲ حضور قبلی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق بوده و راهی نیمه نهایی شده است.

به گزارش جنوب نیوز، تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امشب(چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان تهرانی در ورژن جدید مسابقات برای سومین بار به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند. پاختاکور هم برای سومین بار طعم حضور در این مرحله را می‌چشد؛ با این تفاوت که آنها در فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳ بدون برگزار شدن مرحله حذفی، پس از انجام بازی‌های گروهی راهی نیمه‌نهایی شدند.

شیرهای تاشکند در فصل ۲۰۰۴ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الوحده امارات رفتند و بعد از یک برد چهار بر صفر و یک تساوی یک بر یک به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. این تیم در سال ۲۰۰۹ هم به دیدار الاتحاد عربستان رفت که این بار با نتیجه چهار بر یک در اولین بازی باختند و در دیدار برگشت به تساوی یک بر یک قناعت کردند و از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماندند. حالا بعد از ۱۱ سال بار دیگر این تیم ازبکستانی به یک چهارم رسیده است.

پرسپولیس اما هر ۲ حضور قبلی‌اش در همین سال‌های اخیر بوده است. این تیم در سال ۲۰۱۷ به یک چهارم نهایی رسید و در برابر الاهلی عربستان ابتدا ۲ بر ۲ مساوی کرد و سپس با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا به اولین نیمه نهایی خود برسد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ سال بعد هم به مصاف الدحیل قطر رفتند و پس از باخت یک بر صفر در قطر، در تهران با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کردند و به دور بعدی راه یافتند.

حال باید دید سرخپوشان تهرانی مانند هر ۲ حضور قبلی در یک چهارم به سلامت از این مرحله عبور می‌کنند یا خیر؛ تاریخ که از برتری نماینده ایران صحبت می‌کند.

منبع: ایرنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: مرحله یک چهارم نهایی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گرفت و نشان برنز خود را قطعی کرد.   فرجی در مرحله نیمه نهایی با نورسلام کاسیم از قزاقستان دیدار خواهد کرد.   بازی‌های نیمه نهایی و نهایی این رده سنی امروز برگزار می شود. هدایت پینگ پنگ باز کشورمان برعهده رضا فرجی است.

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس