Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مهدی کوشا - مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردم- و امیرمحمد پرهام‌فر- مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز- مهمان انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی کشور شده و در نشست با اعضای هیات مدیره این انجمن به ارائه آمار، اطلاعات و گزارش‌هایی پیرامون افزایش کشفیات قاچاق لوازم یدکی خودرو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مدیرکل پیشگیری قاچاق کالا و ارز، ۱۶۳۹ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق خودرو از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه کشف شده است.

براین اساس طبق اعلام انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی، پس از این نشست، توافقی میان این دو مجموعه پیرامون همکاری در زمینه فرهنگی با تمرکز بر اطلاع‌رسانی و مستندسازی‌های لازم برای کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو صورت گرفته تا اقدامات مشترک آن‌ها به زودی آغاز شود.

این توافق به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نتیجه رسید و  بر محور تولید مطالب و گزارش‌های خبری، افزایش سهم اخبار آگاه‌کننده در رسانه‌های همگانی و تلاش برای فرهنگ‌سازی عدم استفاده از قطعات خودرو و لوازم یدکی قاچاق اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074609 برچسب‌ها قاچاق کالا قطعات یدکی خودرو ستادمبارزه با قاچاق کالا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قاچاق کالا قطعات یدکی خودرو ستادمبارزه با قاچاق کالا قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق یدکی خودرو لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران