Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از ۵۲۷۰۳ مورد بازرسی و ۳۳۰۱ مورد پرونده تخلف طی شش‌ماهه اول سال ۱۳۹۹ در استان یزد خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: طی شش‌ماهه اول سال جاری تعداد 52 هزار و 703 واحد صنفی و غیر صنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی خدماتی و خدمات فنی مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 3765 مورد تخلف کشف و در قالب 3301 فقره پرونده به ارزش 181 میلیارد و 965 میلیون ریال درزمینهٔ تخلفات احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات جهت رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: در این مدت 3108 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ستاد خبری 124 دریافت گردیده است.

وی ادامه داد: بیشترین تماس‌های تلفنی صورت گرفته درزمینهٔ گرانی و یا اطلاع از قیمت گوشت، مرغ، شیر، لبنیات، تخم‌مرغ و سایر مواد غذایی، لوازم‌خانگی، آهن‌آلات و مصالح ساختمانی بوده و مابقی به‌عنوان شکایات مردمی ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای بازرسی این سازمان و بازرسی اصناف ارسال‌شده است.

علمدار یزدی گفت: از اولویت‌های مهم سازمان در رصد و پایش بازار و اجرای طرح‌های نظارتی، درج قیمت کالا و صدور فاکتور خرید توسط واحدهای صنفی است که با همکاری اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی در سطح استان به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت با مردم است و همشهریان محترم می‌توانند گزارشات و نظرات انتقادی خود را با این سازمان در میان بگذارند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: تشکیل پرونده تخلف در یزد شبستان یزد پرونده تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات

به گزارش «تابناک» محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دریافت زیر میزی از بیماران توسط برخی پزشکان، گفت: دریافت وجه اضافه بر تعرفه  در هر صنفی تخلف است و  برخی از پزشکان تحت عناوین مختلف اقدام به اضافه دریافتی از بیمار می‌کنند که تخلف است و با اولویت بررسی می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: گروکشی از بیمار در زمانی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی است و مجبور کردن به پرداخت پول اضافه، سکه، ارز و یا موارد مشابه تخلف بوده و در صورت تشکیل پرونده از متولیان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی پرونده ای تشکیل شود؛ سازمان تعزیرات حکومتی برای کمک به مردم و جلوگیری از تضییع حق سلامت عمومی با جدیت برخورد می کند.

اسفنانی بخشی از عملکرد این سازمان در حوزه زیر میزی پزشکان را رسیدگی به ۵۱۹ پرونده در چهار ماه عنوان کرد که منجر به جریمه ۱۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریالی پزشکان متخلف شد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان