Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@11:43:28 GMT

انتشار بیانیه برکناری سعادتمند تا ساعاتی دیگر

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۴۱۶

انتشار بیانیه برکناری سعادتمند تا ساعاتی دیگر

رویداد۲۴ اتفاقات یکی دو روز اخیر پیرامون مدیریت استقلال به حدی باعث ایجاد حواشی برای این باشگاه شده که حتی خروجی نشست امروز هیات مدیره استقلال از پیش تعیین شده است!

در شرایطی که گفته می شود قرار است نشست هیات مدیره استقلال عصر امروز برگزار شود اما از شواهد و قرائن پیداست که ظاهرا قرار نیست جلسه ای رسمی تشکیل شود زیرا اعضا برای برکناری سعادتمند تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و تنها یک نفر هنوز موافقت رسمی خود را برای این برکناری اعلام نکرده است که وی نیز تا ساعاتی دیگر اعلام موضوع رسمی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سعادتمند که ساعتی پیش در ساختمان خیابان سعادت آباد حاضر شده به شخصه تصمیم دارد به کار خود ادامه بدهد  اما خود او می داند که هیات مدیره تصمیم به برکناری وی از مدیریت این باشگاه گرفته است و به همین دلیل اعلام کرده خودش استعفایی نخواهد داد.

از طرفی قرار است عصر امروز بیانیه هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد پایان مدیرعاملی سعادتمند منتشر شود و به همین دلیل بود که سعادتمند شب گذشته اعلام کرد با سرمربی جدید به توافق رسیده است. ظاهرا در صورتی که تا ظهر امروز مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا ندهد حکم برکناری وی ساعاتی بعد رسما اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر هیات مدیره استقلال در تدارک جانشین وی برای سرپرست موقت است. از نفراتی چون مهدی نوروزی، احمد مددی که معاونان سعادتمند هستند به عنوان جانشین سعادتمند نام برده می شود، همچنین تمامی اعضای هیات مدیره استقلال مسئولیت سرپرستی در این باشگاه را قبول نکردند و تصمیم دارند یکی از معاونان مدیرعامل را به جای وی معرفی کنند.

این در حالی است که در صورت انتخاب سرپرست آنها نهایتا یک ماه به عنوان مسئول امور باشگاه انتخاب خواهند شد زیرا گرفتن استعلام و مسائل اداری گزینه مدیرعاملی حداقل یک ماه زمان خواهد برد.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه استقلال ، احمد سعادتمند سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال احمد سعادتمند استراماچونی ویلموتس هیات مدیره استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید