Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@08:09:07 GMT

پخش زنده پرسپولیس - پاختاکور

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۶۶۰

تکلیف مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب امشب با دو بازی مشخص می شود. بازی نماینده ایران را با گزارش میلاد یزدانی، از طرفداری تماشا کنید

پرسپولیس برای حرکت به سمت فینال لیگ قهرمانان آسیا یک رقیب سرسخت دیگر را پیش روی خود می بیند. نماینده ایران مقابل پاختاکور ازبکستان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک پخش زنده پرسپولیس - پاختاکور - ساعت 21:15

پرسپولیس با عملکرد درخشان در بازی آخر گروه C و پیروزی 4 بر صفر مقابل الشارجه به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. سرخ پوشان در مرحله یک هشتم نهایی یک نمایش فوق العاده دیگر داشتند با تک گل عیسی آل کثیر السد را از پیش رو برداشتند تا به مرحله یک چهارم نهایی برسند. در سوی دیگر میدان، پاختاکور ازبکستان هم به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد اما این صدرنشینی به لطف حذف الهلال در پی ابتلای تعداد زیادی از بازیکنانش به کرونا بود. پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی استقلال ایران را از پیش رو برداشت و حالا مقابل دیگر نماینده ایران قرار می گیرد.

ورزشگاه جاسم بن حمد از ساعت 21:15 امشب میزبان این دیدار حساس خواهد بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی دورتموند روبروی این تیم قرار گرفت و در یک دیدار حساس و تماشایی با نتیجه پر گل 2-4 شکست خورد و از این مسابقات حذف شد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان دیه‌گو سیمئونه در بازی رفت با نتیجه 1-2 در خانه به پیروزی رسیده بودند و پیش‌بینی می‌شد که بتوانند در این دیدار هم برتری‌شان را حفظ کنند و بتوانند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند تا حریف پاری سن ژرمن در این بازی شوند اما این اتفاق رخ نداد. 

کوکه پس از پایان این دیدار در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت:« این باعث تاسف است چو ما تلاش بسیار زیادی در تمام طول بازی رفت و برگشت انجام دادیم اما نتیجه‌ای که به دنبالش بودیم را کسب نکردیم. 

ما در تمام طول فصل در لیگ قهرمانان خوب ظاهر شدیم اما این حذف واقعا برای ما دردناک است. همه از این اتفاق عصبانی هستیم چون می‌خواستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. این فوتبال است و می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد.»

دیگر خبرها

  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا