Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:21:46 GMT

یک اصفهانی سرمربی تیم ملی تکواندو بلژیک شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۹۹۷

یک اصفهانی سرمربی تیم ملی تکواندو بلژیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از فدراسیون تکواندو، علی‌رضا نصرآزادانی کاپیتان بااخلاق و اسبق تیم ملی که 24 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی و همچنین مربی‌گری تیم ایران را در کارنامه خود دارد با درخواست فدراسیون تکواندو بلژیک و هماهنگی فدراسیون تکواندو کشورمان به عنوان سرمربی، هدایت تکواندوکاران بلژیک را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرآزادانی ضمن تایید این خبر گفت: از سال 1397 در کنار ملی‌پوشان تکواندو بلژیک حضور دارم و تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم؛ از طریق رنکینگ سیستم توسط جواد آچاب موفق به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شده‌ایم و منتظر هستیم تا انشاءالله سهمیه‌های باقی مانده را نیز از طریق مسابقات انتخابی قاره‌ای به دست آوریم.

کاپیتان با اخلاق اسبق تیم‌ ملی تکواندو خاطرنشان کرد: به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم و همواره قبلم برای کشورم می‌تپد. خوشحالم که در سال‌های گذشته با کسب مدال در رقابت‌های جهانی و آسیایی توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. برای استاد عسکری و ملی‌پوشان در بازی‌های المپیک توکیو آرزوی موفقیت می‌کنم.

گفتنی است؛ پیش از این نصرآزادانی از مردادماه 1397 به عنوان مربی هدایت تکواندوکاران بلژیکی را برعهده داشت.

انتهای پیام/63090/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا نصر آزادانی تکواندو اصفهان ورزش اصفهان تیم ملی بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی

با اعلام روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، طبق اعلامر سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی