Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در هفتمین شماره نشریه «میراث» که در 63 صفحه از سوی رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان تهیه شده شامل مطالبي چون زندگینامه، آثار و تألیفات حضرت آیت الله تسخیری،‌ روابط فرهنگی ایران و قرقیزستان در دوره کرونا/ مصاحبه خبرگزاری اوراسیا قرقیزستان با رایزن فرهنگی ایران در بیشکک‌ و همچنين،‌ شهریور روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صنایع دستی برتر ایران که در جهان حرف اول را می‌زنند، بهترین بازیگران مرد ایران در سینمای امروز،‌ نامه‌ای به فرزندم (حداد عادل)/ برگرفته از کتاب دو جلدی نامه‌ای به فرزندم/ نامه‌ها و مصاحبه‌هایی از مفاخر و چهره‌های ماندگار معاصر ایران به فرزندان و جوانان کهن دیار ایران زمین،‌ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران (به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس)،‌ شخصیت‌ها و مفاخر برجسته که زادروزشان در تقویم فرهنگی ایران شهریور ماه ثبت شده است (ابن سینا؛ زکریای رازی؛ ابوریحان بیرونی) و تقویم مهمترین رویدادها و مناسبت‌های فرهنگی ایران در شهریور ماه 1399 از ديگر مطالب اين ماهنامه است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله تسخیری فرهنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود

شماره ۴۴۰ هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

به گزارش مشرق، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصد و چهلم به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی تقدیم می‌شود.

فایل الکترونیکی نشریه خط حزب‌الله از اینجا قابل دریافت است.

دیگر خبرها

  • ژست شادی حامد لک با شماره هفت (عکس)
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش