Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال ارتباط دوسویه و جدید سهامداران شرکت سخت آژند با مدیریت این شرکت بورسی برقرار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت سخت آژند، به منظور تسهیل ارتباط سهامداران با مدیرعامل، کانال ارتباطی جدید شرکت در پیام رسان ایرانی " بله" ایجاد شد.

بر این اساس سهامداران شرکت سخت آژند با نماد بورسی "ثاژن" می توانند با ارسال پیام های مورد نظر در "پیام رسان بله" به شماره 09904725263 انتقادات، پیشنهادات و پرسش های خود را با مدیریت شرکت در میان گذاشته و پاسخ هایشان را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمیل شرکت سخت آژند به آدرس  info@sajand.ir  نیز دیگر کانال ارتباطی است که تا کنون در اختیار سهامداران قرار داشته و کماکان در دسترس است.

بدیهی است که پاسخ های مدیریت به پرسش های متداول سهامداران در سایت شرکت سخت آژند به آدرس  www.sajand.ir  منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت سخت آژند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود

منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور در حاشیه بازدید خود از مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران، گفت: در حال حاضر ۷۵۹ سامانه حمل و نقل هوشمند جاده‌ای در راه‌های ارتباطی استان در دست بهره برداری بوده که انشالله با برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان امسال ۲۶۰ مورد دیگر به آن اضافه می‌شود.

او افزود: مازندران جزء استان‌های مهم و تراز اول در تردد‌های جاده‌ای بوده، از این رو نگاه مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به محور‌های مواصلانی این استان ویژه و ملی است.

فخاران گفت: در نوروز امسال بیش از نیمی از تماس‌های کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ در مورد راه‌های استان مازندران بوده که این مهم نشان از پر اهمیت بودن راه‌های ارتباطی مازندران دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: در حال حاضر سامانه تلفن گویای ۱۴۱، سامانه‌های دوربین نظارت تصویری، سامانه تردد شمار بر خط، سامانه ثبت تخلف عبور ومرور، سامانه ردیاب ناوگان راهداری، سامانه تابلو‌های پیام متغیرو سامانه دوربین عکسبرداری ثابت از جمله سامانه‌های موجود در استان مازندران بوده که در دست بهره برداری است.

فخاران گفت: نگاه مرکز مدیریت راه‌های کشور به این استان نگاه شبکه‌ای است و برای تکمیل چرخه هوشمندسازی کشور، استان مازندران جز این شبکه قرار گرفته و باید نیازمندی‌هایش در این زمینه رفع شود.

بازدید از سامانه‌های هوشمند محور‌های ارتباطی کندوان و سوادکوه و همچنین مرکز مدیریت راه‌های استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به استان مازندران بود

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد