Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای در سه خیابان شهر شاندیز و ۲۵ مقطع در معابر شهر سبزوار و ضرورت اتصال شهر شاندیز به آزاد راه مشهدچناران در شورای همتای خراسان رضوی به تصویب رسید.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی،  جلسه شورای همتای استان   برگزار و موضوعات مدیریت پارک حاشیه‌ای معابر شهرهای سبزوار – شاندیز، مطالعات ضرورت احداث دسترسی شهر شاندیز به آزاد راه مشهد – چناران، بررسی مطالعات مقطع عرضی خیابان شیرازی از حرم مطهر تا میدان شهدا، مطالعات دور برگردان غیر همسطح رسالت-بابا نظر و گزارش اجرای طرح LEZ «طرح منطقه انتشار کم آلایندگی» مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این جلسه که با حضور مهدی سالیانی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای در سه خیابان شهر شاندیز و ۲۵ مقطع در معابر شهر سبزوار و ضرورت اتصال شهر شاندیز به آزاد راه مشهد – چناران به تصویب همتا رسید و مقرر شد مطالعات تکمیلی مشاور انجام و گزینه‌های مورد نظر در جلسات بعدی ارائه شود.
لازم به ذکر است، با توجه به شروع فصل پاییز و شرایط وارونگی هوا، در خصوص طرح LEZ (طرح منطقه انتشار کم آلایندگی) مقرر شد با محوریت پلیس راهور کلیه خودروهای متخلف و فاقد معاینه فنی اعمال قانون گردند و موضوع افزایش سهمیه استعلام سامانه معاینه فنی با جدیت پیگیری شود.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شاندیز چناران شورای همتا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند

حجت گنابادی‌نژاد جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲۰۶ هزار و ۱۴۷ نفر از طریق فرودگاه، ۳۷۶ هزار و ۲۱۵ نفر از طریق راه آهن، ۵۱۴ هزار و ۶۷۵ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و پنج میلیون و ۲۷۷ هزار و ۳۱۹ نفر از طریق حمل و نقل شخصی به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.

او افزود: در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری برای زائران و مجاوران انجام شده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: ضریب اشغال واحد‌های اقامتی طی شبانه روز منتهی به عصر پنجم فروردین در استان ۷۰ درصد، واحد‌های موقت ۸۳ درصد و واحد‌های اضطراری ۵۱ درصد بوده است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند