Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک شادافزا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بالا رفتن میزان مصرف کالباس و سوسیس در بین مردم اظهار کرد:  سال‌های سال کالباس و سوسیس در زنجیره غذایی ایرانی‌ها به عنوان وعده‌ای تفننی مطرح بود یعنی اینکه خانواده گاه در اصطلاح عامیانه هر وقت هوس می‌کردند یکی دو کیلو از این فرآورده‌ها خریداری مصرف می‌کردند ولی از زمان بالا رفتن شدید قیمت گوشت و مرغ میزان مصرف آنها  حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادافزا ادامه داد: جالب اینجاست سوسیس و کالباسی که به فروش می‌رود اغلب این طور نیست که با کیفیت بالا و مثلاً کیلویی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشته باشد بلکه مردم به طرف فرآورده‌های ارزانی رفته‌اند که اغلب کیلویی کمتر از ۳۰- ۳۵ هزار تومان قیمت دارند و این به خودی خود نشانگر وضعیت نابسامان اقتصادی مردم در خرید مایحتاج روزانه خود است.

وی توضیح داد: اگر قیمت گوشت و مرغ همینطور بالا برود چه بخواهیم و چه نخواهیم باید قبول کنیم گوشت از سفره غذای عده‌ای به طور کامل حذف می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا نظارتی بر کیفیت فرآورده‌های ارزان قیمت گوشتی نمی‌شود، می‌گوید: متاسفانه در شرایط  فعلی دستگاه‌های نظارتی بیشتر به قیمت محصولات توجه دارند و کیفیت آن طور که باید و شاید برایشان اولویت نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای برقی چینی ارزان شد

تین نیوز

قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن چین کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، برنامه ریز دولتی این کشور اعلام کرد که قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن جنوبی چین، یک کلانشهر با استقبال بالای خودروهای برقی، در سال جاری بین پنج تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بر اساس بیانیه کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، خودروهای بی وای دی و دنزا با کاهش ۷.۱۵ تا ۹.۷ درصدی، پیشتاز کاهش قیمت بوده اند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین از عرضه بیش از حد و کاهش هزینه باتری به عنوان دلایل اصلی یاد کرد.

 کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین بر این باور است که بیش از ۱۱۰ مدل خودروی انرژی جدید از میان ۱۵۰ خودروی جدید در سال جاری عرضه شود و رقابت با انواع مختلف جنگ قیمت را تشدید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند