Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگی اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

ماندانا زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 500 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است که در میان تاکنون 15 میلیارد تومان جذب و به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان واحدهای تولیدی که بیمه بیکاری پرداخت می‌کردند و  از کرونا آسیب دیدند می‌توانند در سامانه " کارا" وزارت کار ثبت کنند، تاکنون بیش‌از چهار هزار واحد تولیدی با اشتغال‌زایی بیش‌از 5 هزار نفر ثبت‌نام کردند که از میان تاکنون به حدود 1700 واحد چیزی بیش‌از 15 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

50 واحد تولیدی آذربایجان شرقی با حمایت قوه قضائیه به چرخه تولید بازگشتاحداث نمایشگاه دائمی محصولات ساخت داخل در قم / 18 واحد تولیدی تملکی بانک‌ها تعیین تکلیف شداستاندار قزوین: نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 10 بانک عامل برای پرداخت معرفی شدند که از این میان بانک‌های سپه، تجارت و ملت بیشترین پرداخت را از آن 15 میلیارد تومان داشته‌اند.

زنگنه گفت: مهلت ثبت نام در سامانه کارا تا پایان مهر تمدید شده است و واحدهای تولیدی که اشتغال‌زایی داشتند و متضرر شدند در این سامانه ثبت‌نام کنند، دولت تا جایی که بتواند از واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی‌هایی که به واسطه کرونا آسیب‌دیدند حمایت می‌کند.

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان میلیارد تومان تسهیلات سیستان و بلوچستان واحدهای تولیدی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،عباس حسینی از ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون،  قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با صرف یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پارسال سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.
وی، سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
حسینی ادامه داد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای ساخت‌وساز بر پایه روش‌های نوین باعث شده است که در سال ١۴٠٣، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی سازی، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار گیرند و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
برای حمایت از معماری ایرانی- اسلامی، واحدهای مسکونی احداثی در چارچوب معماری ایرانی –اسلامی همانند واحدهای احداثی بر پایه روش‌های نوین دارای مشوق‌های تسهیلاتی هستند.

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی