Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: تاکنون ۸۰ درصد جمعیت روستایی نهبندان یعنی هشت هزار و ۵۰۰ متقاضی سوخت گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام و تایید نهایی شده اند و امکان تحویل سلیندر گاز مایع در محل روستا دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (9 مهر) در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: نظارت بر واحدها و قیمت اقلام در واحدهای صنفی با جدیت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهنبدان با بیان اینکه تحریم و مسائل اقتصادی در ماه های اخیر تشدید شده است ولی تحمل مردم در موضوعات اقتصادی جای تقدیر دارد، گفت: به دنبال افزایش های مکرر قیمت، تمام تلاش دستگاه های اجرایی دولت این است که کالاهای اساسی و ضروری که در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد، در بازار موجود باشد.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها تحت تاثیر مستقیم ارتباطات بین المللی، ورود ارز به کشور، صادرات و واردات کشور است، افزود: همه دستگاه های دخیل در شرایط فعلی باید برای اقتصاد تلاش مضاعفی داشته و پیگیری های بیشتری داشته باشند و از هر فرصتی استفاده کنند تا حتی در نهبندان قیمت ها کاهش یابد.

 

فرماندار نهبندان تصریح کرد: برای تامین کالاهای اساسی و ضروری در نهبندان مشکلی نداریم ولی برای تامین مواد اولیه و نهاده های دامی و کشاورزی همانند ذرت، سویا و اقلام یارانه ای محدودیت هایی است، لذا نظارت بر توزیع عادلانه باید در دستور کار باشد.

 

بیکی افزود: ادارات جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و سایر دستگاه های متولی باید نظارت ها را تشدید کنند و اگر کمبودی در تامین برخی کالاها داریم باید به صورت سهمیه ای مشکل رفع شود.

 

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا سبب افزایش قیمت ها در برخی کالاها شده است، گفت: کرونا ظرفیت تولید را کاهش و مشتری هم توان خرید را ندارد.

 

فرماندار نهبندان با گلایه از اینکه در شهرستان نهبندان تنوع میوه به لحاظ قیمت ها نداریم، گفت: واحدهای صنفی، میوه های خوب را با قیمت بالا عرضه می کنند و مردم با توان های خرید پایین، نمی توانند خرید میوه داشته باشند.

 

بیکی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا شرایطی ایجاد شود تا مردم در یک نقطه مشخص میوه را با قیمت پایین تر تهیه کنند چراکه قیمت میوه ها در نهبندان گران تر است.

 

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان مرغ مورد نیاز استان سیستان و بلوچستان را تامین می کند، گفت: این استان برای تامین نهاده های دامی باید با استان خراسان جنوبی همکاری کنند چراکه 70 درصد مرغ تولیدی استان، مازاد بر نیاز است و به استان های مجاور ارسال می شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه توزیع نهاده های دامی در نهبندان متناسب نبوده و سبب نگرانی مرغداران شده است، عنوان کرد: در صورت ادامه این روند مرغداری ها با مشکل مواجه می شوند.

 

بیکی تصریح کرد: در حوزه گاز مایع مشکلی در نهبندان نداریم و 80 درصد جمعیت روستایی یعنی هشت هزار و 500 نفر در سامانه الکترونیکی گاز مایع ثبت نام و تایید نهایی شده اند و امکان تحویل سلیندر گاز مایع در محل روستا دارند.

 

وی با بیان اینکه مصرف گاز مایع در مردادماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: این افزایش مصرف در کنار افزایش ضریب نفوذ گاز مایع شهرستان است اما سیلندر گاز مایع هم به تعداد کافی در شهرستان وجود خواهد داشت.

 

فرماندار نهبندان در پایان گفت: صفی برای دریافت سلیندرهای گاز مایع در نهبندان نداریم، 360 تن در ماه سهمیه گاز مایع شهرستان است و کمبودی نخواهیم داشت؛ انتظار است مردم در سامانه سدف برای دریافت سوخت گاز مایع ثبت نام کنند.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان بیرجند خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گاز مایع ثبت نام قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند