Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی را وظیفه اصلی دستگاه‌های دولتی برشمرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی باید از تولید و توزیع تولیدات بی‌کیفیت جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مسئول نظارت بر تولید ماسک استاندارد هستند، افزود: تولید ماسک که یک کالای بهداشتی و سلامت‌محور است، باید با مجوز انجام شود و تولید ماسک بدون گواهی فنی تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری همچنین بر سامان‌دهی توزیع ماسک در بازار تأکید کرد و گفت: داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد بهداشتی و شوینده، سوپرمارکت‌ها و واحدهای دارای مجوز، مجاز به فروش ماسک هستند و واحدهای دیگر حق توزیع ماسک را ندارند.

وی همچنین بر احساس مسئولیت اصناف و فروشندگان نسبت به تهیه ماسک استاندارد تأکید کرد و گفت: فروشندگان باید ماسک را از تولیدکنندگان مجاز تهیه کنند و در صورت توزیع ماسک غیراستاندارد، مسئولیت بر عهده فروشنده است.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل نرخ‌گذاری اماکن ورزشی، طرح توزیع سهمیه شکر، مصوبات کمیته فنی درخصوص تولید و توزیع ماسک، روند توزیع اقلام مورد نیاز برای نذورات و روند تولید و توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ مورد بررسی قرار گرفت.

48

کد خبر 1438298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی تولید و توزیع توزیع ماسک تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بادریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز دارو‌های ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این محل ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد کشف شد.


وی گفت: متصدی این واحد صنفی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!