Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این دیدار معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت:نمایش اقتدار نیروی انتظامی جلب اعتماد مشارکت مردم در تامین نظم،امنیت وسلامت از اولویت‌های نیروی انتظامی در هفته ناجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی وارستگی در تشریح برنامه‌های این هفته با اشاره به تلاقیه ماه صفر،اربعین حسینی وهفته ناجا اظهار کرد:برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شروع برنامه های این هفته از ۲۷مهرماه تا دوم آبان است.

سرهنگ وارستگی با بیان اینکه امکان اجرایی برنامه های متنوع فراهم است گفت: با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه برنامه های هفته ناجا بر اساس ملاحظات بهداشتی لازم طراحی شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان تصریح کرد: سیاست اصلی بهرمندی حداکثری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و رسانه ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ وارستگی بیان داشت:برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در راستای پوستر،فیلم و پوشش در شبکه مجازی ورسانه ای در کلیه حوزه ها به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جمعیت همیاران سلامت استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا خبر داد و افزود:در راستای اجرای طرح های مشترک در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بویژه پیشگیری از اعتیاد زنان و دختران با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری جمعیت سلامت استان برنامه های اجرا می شود. 

در پایان مرضیه التیامی جو مدیر جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان  پرداختن به آموزش های دینی و معنوی با نصب پوستر و تدوین فیلم های مجازی در شبکه‌های مجازی را از ظرورت های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون فرماندهی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی