Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، چهارمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید «محمد الدره» روز چهارشنبه با حضور اندیشمندان، فعالان حوزه فلسطین در سالن همایش‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران آغاز شد.

حسین رویوران کارشناس مسائل غرب آسیا در این نشست اظهارداشت: عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم اشغالگر یک نوع امتیازی انتخاباتی برای ترامپ است تا او بتواند سیاست داخلی کشورش را نسبت به آنچه در خاورمیانه رخ می‌دهد، اقناع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما سیاست اینگونه نیست، آشکارسازی رابطه میان امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی رخ داده اما در عرصه عمل و در منطقه اتفاق خاصی رخ نداده است.

 کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به تحولات در نظام بین الملل گفت: در حال حاضر آمریکا در مقابل چین به چالش خورده است. خیلی‌ها پیش‌بینی کرده بودند چین تا ۲۰۲۴ به تولید ناخالص ملی آمریکا دست یابد اما حالا و با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و افول آمریکا این زمان کوتاه‌تر شده است.

رویوران افزود: آنچه در عرصه منطقه رخ داده یک پروژه است. این پروژه با بحرین و امارات و سودان و ... شروع شده تا دل ما (مسلمانان) را خالی کنند اما ما باید بدانیم که هیچ تغییری در معادلات منطقه‌ای رخ نداده و همه این تحولات و موضع‌گیری‌های خیانت آمیز زودگذر خواهد بود.

 این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: مردم منطقه همانند مردم مصر این موضوع را قبول نمی‌کنند. همانطور که مردم طی سال‌های گذشته یک بار به سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره حمله کردند و مخالفت عمیق خود را با این موضوع نشان دادند.

همچنین در این مراسم حسین کنعانی مقدم ضمن گرامیداشت یاد شهدای والا مقام مدافع حرم و مقاومت منطقه از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس، با اشاره به شرایطی که رژیم صهیونیستی برای کودکان فلسطینی ایجاد کرده گفت: رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات خونبار خود علیه اطفال فلسطینی ادامه می‌دهد و باید در این روز بار دیگر بر حکام عرب، جامعه جهانی و رژیم‌هایی که سکوت کرده اند، یادآوری کنیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

وی از مجلس شورای اسلامی خواست تا با همکاری وکلای ملت و حقوقدانان کشور تمامی اسناد جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس در حق ملت فلسطین را محاسبه کرده و با برگزاری دادگاه‌های بین‌المللی سران جانی این رژیم را به پای چوبه دار بکشانند.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از موضع گیری ملت ایران در برابر رژیم صهیونیستی و ایستادگی در کنار ملت فلسطین گفت: از ابتدا که رژیم اشغالگر پایش را در سرزمین ما گذاشت و آن را غصب کرد بسیاری از زنان و کودکان و مردان از جمله کودکان از این موضوع رنج بردند.

 ادامه دارد 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سودان دفاع مقدس چین ایالات متحده آمریکا خاورمیانه مصر هفته دفاع مقدس رژیم صهیونیستی ترامپ فلسطین پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سودان دفاع مقدس چین ایالات متحده آمریکا خاورمیانه مصر هفته دفاع مقدس رژیم صهیونیستی ترامپ فلسطین مجلس شورای اسلامی سودان دفاع مقدس چین ایالات متحده آمریکا خاورمیانه مصر هفته دفاع مقدس رژیم صهیونیستی ترامپ فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد

سقوط چند فرود موشک که از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند، حملات موشکی مستمری که علیه شهرک‌های شمال (فلسطین اشغالی) انجام می‌شود، باعث قطعی برق در کریات شمونه یکی از بزرگترین شهرک‌های این منطقه شده است.

 

.

 

همچنین برخی از رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند، حزب الله باعث کوچاندن اسرائیلی‌ها از این منطقه شده و اکنون شمال (فلسطین اشغالی) به شهر اشباح تبدیل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در یک توصیف جالب اعلام کرد، در 200 مین روز از جنگ 7 اکتبر، حزب الله 200 هزار اسرائیلی را در منطقه شمالی به درون پناهگاه‌ها فرستاد.

به گفته این رسانه عبری زبان عصر سه شنبه 3 فروند پهپاد وارد حریم شمال شدند و همین امر باعث شد تا آژیر خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به سوی پناهگاه‌ها بروند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد، بعد از ظهر امروز سه شنبه حمله هوایی ترکیبی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا انجام داده است.

براساس این بیانیه این عملیات با چند فروند پهپاد پوششی و شماری پهپاد انتحاری انجام گرفت و در آن مقر قرمانده تیپ گولانی و مقر واحد ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد این اولین تهاجم علیه عکا در سال 2024 محسوب می‌شود.

آخرین باری که آژیر خطر در شهر عکا به صدا در آمد دسامبر 2023 بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه گفت علاوه بر عکا آژیر خطر در شهر حیفا نیز به صدا در آمد.

روتر نت هم در خبری که ساعات پایان شامگاه سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، بیش از 30 فروند موشک به سوی منطقه الجلیل الاعلی شلیک شده است که بر اثر آن بخش‌های وسیعی از شهرک کریات شمونه به طور کامل در خاموشی فرو رفته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از ادامه حملات مقاومت در جنوب لبنان اقدام به شلیک منور در آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان است.

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالیحزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه