Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، ملا طلال سخنگوی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که دولت با ورود 1500 زائر از هر کشور برای ادای زیارت اربعین حسینی موافقت کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی طلال که در صفحه شخصی وی در فضای مجازی منتشر شده، آمده است الکاظمی با ورود 1500 زائر از هر کشوری که تمایل دارند در مراسم زیارت اربعین شرکت کنند، موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود ورود زائران باید صرفا از طریق هوایی صورت گیرد و کشورهایی که زائران خود را اعزام می کنند باید به برنامه های آگاه سازی شهروندانشان در خصوص تدابیر پیشگیرانه بهداشتی(برای مقابله با ویروس کرونا)  پایبند باشند.

این در حالی است که عراق پیشتر ورود هر زائر خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی را به سبب نگرانی از شیوع بیشتر ویروس کرونا ممنوع اعلام کرده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

زمان اعزام زائران خانه خدا در حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد | ۱۸ فرودگاه معین حج هستند

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

کد خبر 845989 برچسب‌ها حج فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • موافقت قاطع مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند نیروهای مسلح
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد