Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:31:00 GMT

10 هزار موتور برقی به خیابان‌های مشهد می‌آید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۲۸۴

10 هزار موتور برقی به خیابان‌های مشهد می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد اظهار کرد: طرح جایگزینی موتورهای برقی با موتورهای بنزینی فرسوده و توسعه استفاده از آن آغاز شده، متقاضیان استفاده از این موتورها می‌توانند به زودی در سامانه‌ای که به همین منظور ایجاد شده، ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اولویت‌بندی در نظر گرفته شده برای استفاده از این طرح، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار موتور با کاربری‌هایی مانند پیک موتوری و پیک رستوران در مشهد فعال هستند که در اولویت استفاده از این طرح برای تعویض موتورهای بنزینی فرسوده با موتور برقی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: طرح جایگزینی 10 هزار موتور برقی با موتورهای فرسوده به زودی و در آینده‌ایی نزدیک، آغاز می‌شود، اولویت طرح با 20 هزار موتور پیک است.

باخرد تصریح کرد: سایر متقاضیان نیز می‌توانند با ثبت نام در این طرح از موتور برقی به عنوان وسیله‌ای ایمن و پاک استفاده کنند و در کاهش آلودگی هوای شهر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تسهیلات بسیار خوبی برای خریداران از سوی شهرداری و شورای شهر مشهد درنظر گرفته شده‌، افزود: زمان ثبت نام و آدرس سامانه برای ثبت نام از متقاضیان استفاده از 10 هزار موتور برقی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد باخرد موتور برقی هزار موتور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بار در سال باید مسواک را تعویض کرد

یک رسانه عربی پای صحبت دندانپزشکی نشست که معتقد است هر ۳ ماه یک بار مسواک‌ها چه عادی و چه برقی باید تعویض شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به گفته این داندانپزشک؛ توصیه ما این است که مسواک هر ۳ ماه یک بار یا هر زمانی قبل از آن که پرزهایش فرسوده شدند باید تعویض شوند، زیرا مو‌های ضعیف مسواک نمی‌توانند کارایی خاصی در پاکسازی دندان و لثه داشته باشند.

او افزود: اگر دچار سرماخوردگی شده اید بعد از بهبود حتماً یک مسواک جدید بخرید تا مجدداً به همان بیماری مبتلا نشوید و همه این‌ها در مورد سر مسواک برقی نیز صدق می‌کند.

دیگر خبرها

  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • چند بار در سال باید مسواک را تعویض کرد
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • شرکت راه آهن کشش سیستم خنک کاری دیزل لکوموتیوها را برقی کرد
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور جایگزین می‌شوند
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور جایگزین می شوند