Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای گذشته شهرهای استان شرایط خاصی از نظر شیوع فزاینده ویروس کرونا پیدا کرده بودند، اظهارداشت: این درحالی است که امروز دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ارسال گزارشی از وضعیت استان، اعلام کرد که تمامی شهرهای خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته و این شرایط مشابه ماه‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: بر اساس دستور رسمی استاندار خوزستان به فرمانداران و شهرداران استان به‌طور جدی خواسته شد تا از هرگونه رفت و آمد به پارک‌ها جلوگیری شود و در این زمینه نیروی انتظامی نیز همکاری خواهد داشت.

این مقام مسئول در ستاد کرونا خوزستان تصریح‌کرد: از شهروندان خواسته می‌شود با رعایت توصیه‌های بهداشتی، از افزایش مبتلایان به این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

برگزار نشدن نماز جمعه و تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی 

نجاتی همچنین یادآورشد: در ادامه بازگشت محدودیت‌ها در استان خوزستان فعلا مراکز آموزشی و ورزشی در سراسر استان خوزستان تعطیل خواهند بود.

وی در خصوص مکاتبه استاندار خوزستان با مسئول دبیرخانه ائمه جمعه استان، گفت: بر اساس اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مکاتبات صورت گرفته با این دبیرخانه، نمازهای جمعه و جماعت نیز در استان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با همکاری که از سوی مردم صورت می‌گیرد، مجددا از این شرایط سخت و نفس گیر عبور کنیم.

خوزستان حدود نیمه مرداد ازوضعیت قرمز کرونا خارج و به حالت سفید درآمد ولی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ۳۰ شهریور ماه طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بار دیگر در ردیف استان‌های با وضعیت قرمز قرار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خوزستان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان

معاون سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی گفت: این سازمان از متخصصان خارج از کشور که قصد تاسیس شرکت دانش بنیان در ایران دارند حمایت مالی و زیرساختی می کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید علی حسینی؛ معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی با توجه به جزئیات مدل حمایتی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه از فناوران و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه و پلتفرم "کانکت پلاس" گفت: هدف از "کانکت پلاس" طراحی سامانه‌ای برای همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور است و برنامه و تسهیلاتی برای نخبگانی که به کشور باز می‌گردند، درنظر گرفته شده است.

براساس این پروژه نخبگان و فارغ التحصیلانی که قبلاً در خارج از کشور شرکت تأسیس و یا محصولی تولید کردند و می‌خواهند مشابه آن را در ایران تولید و یا شرکت دانش بنیان در ایران تأسیس کنند، مورد حمایت اولیه و فناورانه ما قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی با اشاره به اینکه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، یک گرنت 500 میلیون تا یک میلیارد تومانی بلاعوض و همچنین جذب سرمایه از صندوق ها و وی سی های همکار کانکت به افرادی که به دنبال تأسیس شرکت دانش بنیان هستند، اعطا می‌شود، گفت: همچنین یک سری امکانات زیرساختی و فضاهای مازاد در پارک‌ های فناوری پردیس، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، اصفهان، شیراز و … در اختیار این افراد قرار داده خواهد شد.

1700 نفر در برنامه "کانکت‌پلاس" معاونت علمی ثبت‌نام کردند/ 380 نفر در پروژه جایگزین سربازی معاونت علمی تأیید شدند

وی با بیان اینکه طی دو ماه و نیم، 380 پروپوزال واصل شده است تصریح کرد: از این تعداد 100 پروپوزال به شرکت دانش بنیان تبدیل شد و باقی طرح‌ها در حال داوری و ارزیابی است. همچنین ما پروژه‌های این افراد را به سرمایه گذاران معرفی خواهیم کرد چرا که بعضاً برخی از طرح‌ها به حمایت بالای چند میلیارد تومان نیاز دارند و از آنجا که این پروژه‌ها پیش از آن اجرایی شده، ریسک سرمایه گذاری شأن کمتر است.

حسینی دومین حمایت در قالب پروژه کانکت پلاس را حمایت از محققان پسادکتری عنوان کرد و گفت: در همین راستا از هزار و 700 محقق پسادکتری در سال 1402 حمایت کردیم. فرد ابتدا باید پروپوزال خود را در پلتفرم کانکت پلاس بارگذاری کند و ما قبل از اپلای کردن، او را به دانشگاه یا پژوهشگاه معرفی می‌کنیم و اگر پروپوزال فرد تأیید شود، در دانشگاه جذب و علاوه بر اعطای حقوق استادیار پایه و یک گرنت حدود 300 میلیون تومانی، به مدت یک سال بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان