Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر مصدوم شد و برای مدتی از میادین دور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ادن ازار هافبک بازیساز تیم فوتبال رئال مادرید از ناحیه پای راست آسیب دیده و ممکن است تا یک ماه از میادین دور باشد.

سایت باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مصدومیت ستاره سابق چلسی عضلانی بوده است و ارزیابی وضعیت این بازیکن 29 ساله همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این سایت به مدت خانه‌نشینی ازار اشاره نکرده اما نشریه آ اس اعلام کرده است که او بین سه تا چهار هفته و در خوشبینانه‌ترین حالت دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

در هر صورت زیدان برای بازی امشب (چهارشنبه) تیمش مقابل وایادولید، ازار را در اختیار نخواهد داشت. در صورتی که پیش‌بینی آ اس درست باشد، ازار بازی‌های بعدی تیمش مقابل لوانته و کادیس در هفته‌های چهارم و پنجم لالیگا و بازی‌های تیم ملی بلژیک در دور بعدی لیگ ملت‌های اروپا را از دست خواهد داد.

طبق ادعای نشریه مادریدی، رسیدن ازار به اولین ال‌کلاسیکوی فصل که 25 اکتبر (دقیقاً 25 روز دیگر) در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و خیلی نمی‌توان روی حضور او در آن بازی حساب کرد.

زیدان: بازیکن جدید؟ رئال مادرید همین حالا هم کلی بازیکن دارد/ مشکلی با اِزار ندارم

 

انتشار این خبر در حالیست که زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرده بود که وضعیت ازار برای حضور در بازی مقابل وایادولید عادی است و حتی نام او را در فهرست بازیکنانش قرار داده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو رئال مادرید ادن ازار ال کلاسیکو رئال مادرید ادن ازار رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!