Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@04:10:35 GMT

کشف 40 تن کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۳۷۴

کشف 40 تن کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه انواع کود و سموم کشاورزی تقلبی توسط فردی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی غافلگیرانه با همراهی کارشناسان سازمان های صمت و جهاد کشاورزی از محل دپو و نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: در بازدید از محل مورد نظر بالغ بر 40 تن کود و سم کشاورزی شامل 18 هزار و 475 لیتر انواع کود شیمیایی مایع، 850 کیلو کود شیمیایی پودری و 776 قوطی انواع سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی به همراه 5 تن گچ ساختمانی کشف کردند .

وی با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که کالاهای قاچاق معمولا از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نبوده و تبعات زیست محیطی را در پی خواهند داشت، به مردم و کشاورزان توصیه کرد: ضمن خرید کالا خصوصا کالاهای سلامت محور از مراکز فروش و بنگاه های اقتصادی معتبر در صورت شناسایی سودجویان در این زمینه مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی گزارش دهند.

انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: کود سم قاچاق فرمانده انتظامی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار قاچاق در کوهبنان

سرهنگ سیدرضا اسلامی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در کوهبنان، ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات لازم با هماهنگی قضائی به آدرس این مغازه اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی نوزده هزار و دویست نخ انواع سیگار قاچاق کشف و متصدی این واحد با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوهبنان با تاکید بر تلاش مضاعف پلیس در حوزه برخورد با سودجویان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی اذعان داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد