Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  قاسمی دادستان قزوین در جلسه ستاد طرح توسعه امام زاده حسین (ع) ، برنامه زمان بندی شده را  لازمه‌ی اجرای طرح توسعه امامزاده حسین  دانست و گفت: در این طرح برای جلوگیری از نقل و انتقال پلاک‌ها، باید به اداره کل ثبت اسناد نامه زد.

وی تاکید کرد که برای جلوگیری از ضرر مردم مبالغ تعیین شده سریع پرداخت شود حتی اگر بشود در محل‌های هم جوار خانه‌ای با همان ابعاد برای مالکان خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان قزوین گفت: نبای در این بازار شناور در خرید پلاک‌ها فاصله بیافتد.

دادستان قزوین گفت: طبق قانون کارشناسی‌ها به مدت ۶ ماه اعتبار دارد که با توجه به شرایط اکنون باید آن را به ۱۵ روز کاهش داد.

قاسمی اضافه کرد: طرح توسعه باید با رضایت انجام شود چراکه اگر مالک راضی نباشد برکتی نخواد داشت.

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان هم بر کاهش زمان کارشناسی‌ها تاکید کرد و گفت: اگر در مدت تعیین شده مبالغ برای خرید پلاک‌ها پرداخت نشد دوباره کارشناسی انجام شود.

مبارک قدم افزود: بعد از خریدن املاک سند به نام دولت صادر می‌شود و بعد از آن به بهره بردار واگذار خواهد شد.

به گفته او، پارسال در طرح توسعه امامزاده حسین ۳۵ پلاک خریداری شد.

رشوند مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین هم گفت: سه ماه آینده نقشه صحن امامزاده حسین از گروه طراح دریافت می‌شود.

داوودی رییس شورای شهر قزوین هم گفت: برای تسریع در اجرای این طرح، حساب تنخواه در نظر گرفته شده است تا بلافاصله پس از اعلام آمادگی مالک برای فروش، مبلغ مورد نظر پرداخت شود.

فرخ زاد معاون عمرانی استاندار هم گفت: باید تا ۲۲ بهمن همه پلاک‌ها خریداری شود و طرح ساماندهی امامزاده حسین اجرایی شود.

فرخ زاد افزود: برای تسریع در کار لازم است تا این جلسه هر چهارشنبه برگزار شود.

حجت الاسلام مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هم گفت: بهتر است که در این طرح اطراف امکامزاده حسین تجاری شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان هم در این جلسه با اشاره به مرمت بقعه امامزاده حسین هم گفت: در مرحله اول مرمت لایه برداری انجام شد که نشان داد اصل بنا سالم است.

خزائلی پیش بینی کرد: مرمت بقعه امام زاده حسین تا تابستان سال آینده به اتمام برسد.

او گفت: در حال حاضر مرمت بام بقعه امام زاده حسین (ع) آغاز شده است و پیش از شروع بارندگی‌ها به پایان می‌رسد.

خزائلی در جلسه ستاد طرح توسعه امام زاده حسین (ع) گفت: در این طرح ترک‌های ایجاد شده در بام و شکستگی‌های طاق در حال مرمت است.

او اضافه کرد: مرمت باید باسرعت کم انجام شود تا رفتار‌های سازه را نسبت به مرمت مشاهده کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان قزوین امامزاده حسین ثبت اسناد امام زاده حسین طرح توسعه امام امامزاده حسین پلاک ها هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسلم سیدالحسینی ظهر پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سند توانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی در صورت تصویب در هیأت وزیران بزودی در کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:: مبنا و محور این برنامه بر پایه مشارکت مردمی است، و بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه در کشور ایجاد می‌شود که کار در رأس آن در کشور رئیس جمهور، در استان‌ها استانداران و در شهرستان‌ها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت‌های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه در این برنامه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند، افزود: توسعه شهری به جای کارشناسی و تخصصی بر مبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر به‌عنوان نماد معماری کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: این نماد معماری نشان می‌دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح‌های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

کد خبر 6088642

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان