Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:43:41 GMT

طرح بهسازی کمربندی دوم تهران فردا افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۴۰۱

طرح بهسازی کمربندی دوم تهران فردا افتتاح می‌شود

محمد تقی زاده شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: کمربندی دوم تهران از مسیر اسلامشهر در جنوب غرب پایتخت آغاز و به شهرستان ری و بزرگراه امام رضا (ع) وصل می شود.

وی افزود:‌ این مسیر دارای ۲۶ کیلومتر است که عملیات بهسازی و ایمن سازی آن در فاز اول فردا- پنجشنبه - افتتاح می شود.

معاون عمرانی استانداری تهران می افزاید: با افتتاح این طرح وضعیت ترافیکی در مسیر جنوبی پایتخت تسریع پیدا می شود و با توجه به اینکه روزانه چندین هزار خودرو سبک و سنگین از این مسیر عبور می کنند شاهد وقوع تصادفات منجر به فوت بودیم که با افتتاح این مسیر تصادفات کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی مسیرهای استان تهران با توجه به تردد بی شمار خودروهای باری، مسافری و شخصی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اینکه این مسیر به ویژه در مناطق جنوبی پایتخت دچار ضعف ایمنی و خرابی آسفالت را داشت، این اقدام انجام شد.

تقی زاده خاطرنشان کرد:‌ با توجه به باریک بودن مسیر و همچنین کیفیت نامناسب آسفالت آن سال گذشته تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد و عملیات اجرایی بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران آغاز شد.

به گفته وی، برای کنترل ترافیک پایتخت تلاش داریم مسیرهای کمربندی را در اطراف پایتخت گسترش دهیم و مانع تردد خودروهای عبوری در شهر تهران باشیم.

به گزارش ایرنا، تعریض کمربندی دوم تهران یکی از مطالبات اصلی مردم جنوب پایتخت است که از سال ۸۶ آغاز شده است، این کمربندی جاده بزرگراه امام رضا (ع) در شرق تهران را به اسلامشهر در جنوب غرب تهران متصل می کند و در مسیر خود از اتوبان و جاده قدیم تهران – قم عبور می کند.

کمربندی سوم تهران در دهه فجر افتتاح می شود

وی در ادامه از افتتاح کمربندی سوم پایتخت خبر داد و گفت: تلاش داریم که این مسیر کمربندی را نیز در دهه مبارک فجر افتتاح کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: ابتدای این مسیر در استان قزوین واقع شده و پس از عبور به استان مرکزی و البرز می رسد و پس از عبور از استان تهران به استان سمنان ختم می شود.

به گفته وی، کمربندی سوم تهران ۱۲۰ کیلومتر وسعت دارد که ۹۰ کیلومتر آن در استان تهران است.

به گزارش ایرنا، طرح بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی فردا- پنجشنبه - در منطقه کهریزک در جنوب تهران رسما افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران شهر تهران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران شهر تهران اخبار کنکور کمربندی دوم تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در رأس هیأتی همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه، وارد استان سمنان شد و در شهرستان گرمسار، مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

این سفر در قالب سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته و قرار است فردا پنجشنبه شاهد حضور رئیس جمهور نیز باشیم.

سفر علی آبادی به استان سمنان دو روزه خواهد بود و امروز وی در مراسم افتتاح و بازدید چند پروژه صنعتی و اقتصادی در گرمسار، ایوانکی و سمنان حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر صمت فردا نیز در ادامه سفر خود در مراسم افتتاح دیگر پروژه‌های مهم صنعتی استان حضور خواهد داشت.

در مجموع امروز و فردا با حضور علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم، چهار پروژه اقتصادی مهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر صمت در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان لحظاتی دیگر در مراسم افتتاح یک کارخانه الیاف و پارچه حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6080640

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • فردا؛ افتتاح طرح توسعه نیروگاه‌ برق سمنان
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • تنها پل قدیمی تهران با سازه آجری
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • ترافیک در پایتخت اما روان