Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:10:53 GMT

پیولی: می خواهیم سفرمان در اروپا طولانی تر باشد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۴۰۴

پیولی: می خواهیم سفرمان در اروپا طولانی تر باشد

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که تیمش در دیدار فردا مقابل ریو آوه کار بسیار مشکلی پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در آخرین بازی مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف تیم پرتغالی ریوآوه خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند به دور گروهی مسابقات صعود کند. این دیدار وقتی برای روسونری دشوارتر می‌شود که بدانیم زلاتان ابراهیموویچ هنوز هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در دوران قرنطینه به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ریوآوه گفت: "حدود 95 دقیقه بسیار دشوار پیش روی ما خواهد بود. جایی که ما باید بالاترین تلاش خود را انجام دهیم و قطعاً بیشترین بهره را از این موضوع خواهیم برد. ما باید کیفیت خود را در مقابل تیمی نشان دهیم که در دو بازی خارج از خانه پیروز شده و بشیکتاش را شکست داده، که حریف آسانی نیست."

 

 

 



سرمربی میلان در ادامه گفت: " ریوآوه تیمی است که به دنبال مالکیت توپ بالاست و ما باید از این موضوع جلوگیری کنیم. با این حال پیروزی در مسابقه فردا اولین هدف مهم ما در فصل جدید محسوب می‌شود. فردا مرحله اول به پایان می‌رسد و ما می‌خواهیم با موفقیت از آن عبور کنیم. ما به دنبال یک سفر طولانی تر در اروپا هستیم."

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری