Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@09:09:05 GMT

جزئیات تعطیلی‌های کرونایی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۴۳۰

جزئیات تعطیلی‌های کرونایی در خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

رضا نجاتی امروز (۹ مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای گذشته تعدادی از شهرهای خوزستان در حالت خاصی قرار گرفته بودند و در وضعیت قرمز قرار داشتند اما امروز نامه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به استانداری خوزستان، حاکی از این است که کل خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته است و به ماه‌های گذشته برگشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم خواهش می‌کنیم برای سلامتی خود، خانواده‌ها و همشهریان‌شان بیشتر رعایت کنند و کرونا را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعلا پارک‌ها، موسسات آموزشی و باشگاه‌ها در استان خوزستان تعطیل می‌شوند.

نجاتی بیان کرد: در این راستا نامه‌ای با امضای استاندار خوزستان به فرمانداران ابلاغ شده است تا همه پارک‌ها تعطیل و خاموش شوند و از رفت و آمد جلوگیری شود. نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همچنین نامه‌ای با امضای استاندار به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه در خصوص عدم برگزاری نماز جمعه و جماعت تا زمانی که خوزستان چنین شرایطی داشته باشد، ابلاغ شده است.

نجاتی عنوان کرد: انتظار می‌رود همه همکاری کنند تا از این شرایط سخت و نفس گیر عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان