Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدحسن تقی زاده روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از این شمار ۶هزار و ۷۰۰ بسته نوشت افزار و کیف  از طریق اداره کل کمیته امداد استان و مابقی بسته ها نیز به وسیله گروه‌های جهادی، انجمن‌های خیریه و سمن‌ها و با مشارکت برخی خیران رایگان توزیع شد.

وی بیان کرد: ارزش بسته های نوشت افزار و کیف مدرسه در حال توزیع در استان بوشهر بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده گفت: نوشت افزار اهدایی به طور کامل ایرانی و  با هدف حمایت از تولید داخلی، تقویت کارگاه‌های داخلی، طراحی مناسب و متناسب با سن دانش آموزان بوده وآنان را  با اسطوره‌های ملی آشنا می‌کند.

مدیرکل اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر یادآورشد: در ۲ سال گذشته نیز  ۱۲ هزار بسته کیف و نوشت افزار در این استان در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع شده است.

وی اهدای ۱۶ هزار بسته معیشتی، ۱۶۰ هزار کیلو مرغ، ۷۰ هزار ماسک،  ۲۶ هزار بسته کیف و نوشت افزار دانش آموزی، ارسال ۶۰۰ بسته غذایی و مواد ضد عفونی کننده برای مناطق سیل زده کنگان، اعزام تیم پزشکی گروه جهادی به مناطق سیل زده کنگان برای ویزیت و داروی رایگان، اهدای ۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان، اهدای ۲۰ عدد ویلچر، راه اندازی ۷ باب خانه ورزش احسان در مناطق کم برخوردار استان، پی‌گیری برای درمان ۵۰ زوج نابارور، خدمات درمانی برای هشت بیمار صعب العلاج  و پیگیری درمان کشت حلزون ۵۰ کودک ناشنوا را از جمله خدمات اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر عنوان کرد.

تقی زاده احداث و تحویل ۲۸ مدرسه، ساخت مسجد و خانه عالم و هشت پروژه آبرسانی، مشارکت در ساخت ۷۰۰ واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد و مشارکت در سایر طرح‌های اقتصادی با هزینه ای بالغ بر هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال را از جمله خدمات بنیاد برکت در استان بوشهر عنوان کرد.

تقی زاده یادآور شد: در زمان حاضر هزار و ۴۰۰ طرح بنیاد برکت در خصوص اشتغالزایی اجتماع محور خانوار روستایی در استان بوشهر اجرا شد.

برچسب‌ها بوشهر نوشت افزار ایرانی ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نوشت افزار ایرانی بوشهر نوشت افزار ایرانی اخبار کنکور استان بوشهر نوشت افزار هزار بسته تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است