Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گلمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته، بیش از ۱۶ هزار شاغل مستقیم اماکن ورزشی کار خود را از دست داده اند که در صدد هستیم از طریق دولت مشکلات آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: هم اینک فعالیت استخرهای سرپوشیده، ورزش های رزمی و پر برخورد از اسفند ماه سال گذشته تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلمحمدی همچنین در پاسخ به این سوال که با شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان تهران، آیا آمار دقیقی نیز از ورزشکاران استان به بیماری کرونا دارید یا خیر؟ اظهار کرد: این آمار بیشتر در حیطه فدراسیون پزشکی ورزشی بوده و آمار دقیقی نسبت به این موضوع نداریم.

با شیوع کرونا استقبال ورزشکاران از ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی سطح استان کمتر شده است.

وی همچنین از آخرین وضعیت مدیریت ورزشگاه شیرودی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اشاره کرد و گفت: برای انتقال مالکیت این مجموعه ورزشی از طریق وزارت ورزش به نهاد ریاست جمهوری نامه نگاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: این موضوع باید در کمیسیونی متشکل از برخی دستگاههای دولتی مرتبط استعلام گیری شود.

ورزشگاه شهید شیرودی یا امجدیه دارای چمن طبیعی است که پیست و سالن‌های متعددی دارد و در خیابان مفتح تهران واقع شده است. امجدیه سابق تا پیش از ساخت ورزشگاه آزادی نخستین ورزشگاه و بزرگترین مجموعه فوتبال محسوب می‌شد و میزبان بازی‌های تیم ملی ایران و سرخ‌آبی‌ها بود.

این مجموعه که در سال ۱۳۱۷ به بهره‌برداری رسیده، در برگیرنده ۳ استخر سرپوشیده، یک استخر روباز مناسب مسابقات و همچنین ۲ زمین فوتبال، سالن تمرین و مسابقه کشتی، کاراته، بوکس و شمشیربازی است.

در حال حاضر مجموعه ورزشی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان رضا گل محمدی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان رضا گل محمدی ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان رضا گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کرده‌اند و این در حالی است که استادیوم محل میزبانی سرخابی‌ها با مشکلات متعددی برای مجوز حرفه‌ای مواجه بود.

با این حال اسبقیان، معاون قهرمانی وزیر ورزش در این مورد خیال هواداران را راحت کرده است: آنچه را که برای صدور مجوز حرفه‌ای در استادیوم مورد نیاز است، توسط شخص آقای وزیر ورزش به صورت جدی دنبال می‌شود. کار انجام می‌شود و مشکل خاصی نیست.

البته فصل گذشته پرسپولیس باوجود این شرایط ورزشگاه آزادی توانست مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کند و اکنون نیز به نظر می‌رسد اگر مسئله مالکیت حل شود، سایر موارد از سوی ای اف سی قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب