Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

استوری مرجانه گلچین در مورد جانبازان اعصاب و روان/ بازیگر جوان از کارنامه تحصیلی‎ اش رونمایی کرد

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

بابک جهانبخش، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ، با به اشتراک گذاشتن تصویر جدیدی از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش با اشاره به ماندگار نبودن روزهای سخت زندگی نوشته است:

"الهی تو را به مهربانیت قسم
دلهای گرفته را شاد کن
دست های نیازمند را بی نیاز کن
قلبی نورانی ، تنی سالم ، زندگی آرام
و خیالی راحت نصیب همه بگردان

آرام باش هیچ حال بدی ماندگار نیست "

 

حدیث میرامینی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که مدتی پیش صاحب اولین فرزند خود شده بود، به تازگی تصویری از خود و فرزندش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

جواد افشار، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در اینستاگرام از فوت مادرش خبر داد. این پست او، تسلیت و ابراز همدردی سایر هنرمندان را به دنبال داشت.

"مادر»
اگر کسی گفت:کمرم شکست!
بپرسید چرا؟
اگر گفت:بالهای فرشته از بالای سرم جمع شد
باور کنید نه تنها کمرش
که قلبش هم شکسته"

 

امیرحسین رستمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن ابیاتی از مولانا، تصویر جدیدی از خود را در صفحه‌اش منتشر کرد.

"تا آب شدم،سراب ديدم خودرا
‎درياكه شدم ،حباب ديدم خودرا

‎آگاه شدم ،غفلت خودرا ديدم
‎بيدارشدم ، به خواب ديدم خودرا
#مولانا
عکس از امیدجان مسعودفر"

 

آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از کودکان سیستان و بلوچستانی که به دلیل عدم وجود اینترنت قادر به درس خواندن و شرکت در کلاس‎های مجازی نیستند را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

شهرزاد کمال‎زاده، بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری در اینستاگرام از حضور خود در خوزستان همراه با داوطلبان هلال احمر این استان خبر داد.

 

مهدی شاه حسینی، بازیگر تئاتر و مدیر صحنه برنامه «خندوانه»، تصاویری را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت و از اقدام ناپسند یکی از شعبه‎های بانکی کشور که در حال شستشوی خیابان و دیوارهای بانک با آب شهری بودند به شدت انتقاد کرد. او همچنین در یکی از استوری‎ها نوشته بود که بارها به افراد تذکر داده و با بی‎اعتنایی آنان مواجه شده است.

 

بهاره رهنما، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، با انتشار تصویری در صفحه‎اش از سفر خود به مسجد جمکران خبر داده و اعلام کرده است که نائب الزیاره همه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی بازیگر سینما و تلویزیون خواننده پاپ سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| استوری احساسی ستاره استقلال برای تولد پسرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی، کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک با یک شادی خاص نشان داد که فرزند دومش به دنیا آمده است. حسینی که قبلا یم دختر داشت، این بار صاحب یک فرزند پسر شده است.

دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌ها در صفحه اینستاگرام خود تصویری از دستان فرزند خود منتشر کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894671

دیگر خبرها

  • عکس| استوری احساسی ژیلا صادقی برای مجری تلویزیون
  • کنایه بازیگر معروف به اسرائیل: توانایی موشک‌های ما را دیدید
  • مجید واشقانی: حالا اسرائیل توانایی موشک‌های ایران در عبور از گنبد آهنین را دید
  • سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو
  • مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • واکنش کاربران شبکه ایکس نسبت به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد
  • عکس‌| استوری احساسی ستاره استقلال برای تولد پسرش