Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:23:58 GMT

پیروزی پرگل نساجی برابر بادران(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۵۳۴

پیروزی پرگل نساجی برابر بادران(عکس)

تیم فوتبال نساجی در یک بازی تدارکاتی توانست حریف دسته اولی اش را با گل های زیاد شکست بدهد.

به گزارش"ورزش سه" نساجی همانطور که محمودفکری گفته بود در هر هفته یک بازی تدارکاتی برگزار می کند. این تیم امروز در آخرین بازی دوستانه اش با 4 گل بادران را شکست داد تا نشان بدهد با وجود جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان اصلی ، نساجی در این فصل به دنبال کسب نتایج خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فکری که از اواسط فصل گذشته هدایت نساجی را به عهده گرفت توانست با این تیم نتایج خوبی در لیگ برتر بگیرد. در ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان کلیدی نساجی جدا شده و به تیم های دیگر رفتند، بازیکنانی مثل علی شجاعی، علیرضا حقیقی، محمد میری، نوید عاشوری، محمدعباس زاده از این تیم جدا شدند اما فکری با جذب چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی و با میدان دادن به برخی از جوانان مستعد ، به دنبال ساختن تیمی است که بتواند در لیگ بیستم حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

 

 

 

نساجی مازندران دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران دسته یک بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو