Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر طی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرجدید هشتگرد بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت که با تغییر در ضابطه‌ها به نفع مردم، نواقص برطرف خواهند شد.

به گزارش ایسنا،  احمد اصغری ‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر طی بازدید میدانی از پروژه‌های مسکن شهر جدید هشتگرد از اهتمام مسئولان این وزارتخانه جهت برطرف کردن مشکلات متقاضیان مسکن و ساکنان شهر جدید هشتگرد خبر داد و تأکید کرد: پیرو بازدیدهای قبلی و دستور اکید وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید هشتگرد آمده و از نزدیک نواقص پروژه‌ها را مشاهده کرده و مشکلات و درخواست مردم را پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سومین بازدیدی است که برحسب تأکید دستور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود و به دلیل اینکه در آخرین بازدید به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، نیمه‌کاره ماند، به همین جهت در این بازدید تلاش شد تا به‌طور دقیق مشکلات پروژه‌ها و مردم بررسی شوند.

مهرآبادی با اشاره به اینکه طی بازدید مردم رضایت خود را از پروژه‌ها ابراز می‌داشتند، اظهار کرد: البته توقع و رضایت مردم زیاد است و ما نیز محدودیت‌های مالی و ضابطه‌ای داریم و به همین جهت در برطرف کردن مشکلات مردم با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. ولی به‌رغم محدودیت‌ها، در تلاش هستیم تا تغییراتی در ضابطه‌ها به نفع مردم ایجاد شود تا از این طریق بتوان مشکلات مردم را برطرف کرد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تأکید کرد: هر آن چیزی که از دست ما برآید انجام می‌دهیم و از هیچ کوششی برای رفاه مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

به گفته وی عمده مشکلاتی که مردم طی بازدید از پروژه‌ها مطرح می‌کردند، مربوط به نواقص ساختمان ازجمله ترک‌خوردگی دیوارها، چکه کردن آب از روی سقف، نبود آسانسور یا دیگر مسایلی از این قبیل بود.

مهرآبادی تصریح کرد: تا آنجا که بتوانیم مشکلات مردم را برطرف خواهیم کرد؛ اما مردم نیز باید کمک و همکاری کنند تا هر چه زودتر این نواقص برطرف شوند.

وی با بیان اینکه خواسته مردم در خصوص احداث درمانگاه، مدرسه، پارک، نانوایی، پاسگاه، ورزشگاه و دیگر مسائل، خواسته‌ای به‌حق و حیاتی است، افزود: تاکنون ۳۲ باب مدرسه در شهر جدید هشتگرد احداث شده است که از این تعداد ۲۵ باب آن از سوی شرکت عمران شهرهای جدید و ۷ باب آن از سوی خیرین ساخته شده است.

براساس اعلام وزارت راه، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: در خیلی از جاها، مردم توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌ها را ندارند و به همین جهت در قانون بودجه سال گذشته، به ما این اختیار داده شد تا از منابع داخلی که مربوط به فروش و تهاتر اراضی است، کمک بگیریم و به این طریق مشکلات مردم را برطرف کنیم. ما نیز در تلاش هستیم تا با استفاده از اختیارات قانونی، نواقص موجود در پروژه‌ها را هر چه زودتر برطرف شوند.

مهرآبادی با اشاره به برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر عنوان کرد: این پروژه‌ها در قالب دیگری هستند و مشکلاتشان هم متفاوت است؛ به همین جهت ما نیز در تلاش هستیم تا با استفاده از تسهیلات اقدام ملی مسکن این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: تسهیلات مسکن مهر برای رفع مشکلات مسکن مهر کافی نیست؛ چون با این روند افزایشی قیمت‌ها نمی‌توان این پروژه‌ها را به اتمام رساند و نیاز داریم از تسهیلات طرح اقدام ملی استفاده شود تا هر چه زودتر این پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و به پایان برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن مهر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مشکلات مردم همین جهت پروژه ها طی بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت

وزیر کشور گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها‌، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B1 و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

وی در نخستین برنامه در آیین رونمایی از اتوبوس های برقی شهر کرج حضور یافت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ‌کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‌مند می‌شود، اظهار داشت: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 60  درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج برای سرعت‌بخشی به پروژه برقی‌سازی اتوبوس‌ها قدردانی کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه زیر‌ساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین و تکمیل است، تصریح کرد: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها‌، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

وی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد‌راه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد:‌ با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت