Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیر بیمه مسئولیت شرکت بیمه سامان اعلام کرد که این شرکت مسئولیت حرفه ای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در قبال خدمات گیرندگان تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل ازروابط عمومی شرکت بیمه سامان، دکتر علی صرفی با بیان این که کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای اولین بار در سراسر کشور درخواست صدور بیمه نامه مسئولیت حرفه ای مدیران دفاتر تحت پوشش خود را داشت، گفت: اکنون با انعقاد یک قرارداد میان شرکت بیمه سامان و این کانون، یک هزار دفتر خدمات الکترونیک قضایی تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به منظور تسهیل در فرایند رسیدگی به شکایات و کاهش مراجعات به دادگاه تشکیل شده اند، افزود: این دفاتر پرونده ها را ثبت و اسنادی را از مراجعان دریافت می کنند، اما در جریان رفت و آمدها ممکن است به دلایل سهوی خطاهایی رخ بدهد و مراجعه کننده متضرر شود.
او ادامه داد: در چنین مواردی، پس از طی مراحل قانونی و اثبات سهو و خطا توسط دفتر، شرکت بیمه سامان خسارت وارده را جبران می کند.
صرفی همچنین اظهار امیدواری کرد که این قرارداد، آغاز همکاری های گسترده با کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و تفاهم برای همکاری در سایر رشته ها نیز به مرور زمان عملیاتی شود.
به گفته صرفی، اطلاع رسانی درباره جزئیات این بیمه نامه و پوشش های آن توسط سایت رسمی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به نشانی www.kdke.ir، نشریه حاق و رسانه میزان قوه قضائیه انجام خواهد شد.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شرکت بیمه سامان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • پیگیری اختلال سامانه نسخه الکترونیک سلامت
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵