Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که مدیرعامل این باشگاه با حرف‌هایی که زده بیشتر از همه خودش را زیر سؤال برده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی درباره حواشی باشگاه استقلال و افشاگری احمد سعادتمند از اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال در قطر اظهار داشت:

فرض را بر این می‌گذاریم که سعادتمند درست می‌گوید، در این صورت باید در وهله اول مدیریت تیم و شخص مجید نامجومطلق و دستیاران ایشان را مقصر اصلی بدانیم که نتوانستند بازیکنان را از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکن تیمی قلیان همراه خود می‌برد به مشکل مدیریتی و ضعف مربیان در اداره تیم برمی‌گردد. اینجا باید بازیکن یا بازیکنان خاطی  را به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای و گستاخانه‌ شماتت کرد ولی مقصر اصلی آنها نیستند.

وی ادامه داد:

باید صادقانه بگویم که بازیکنان ما حرفه‌ای نیستند و در این موضوع تردیدی وجود ندارد. با این حال سعادتمند با این حرف‌ها مربیان تیمش را آماج حمله قرار داده ولی در عین حال خودش را هم زیر سؤال برده است. وقتی یک گروه در اردوی تیم شب‌زنده‌داری می‌کنند و دیر از خواب بیدار می‌شوند یا همراه خود قلیان می‌برند طبیعی است که مدیرعامل باشگاه هم زیر سوال می‌رود.

لطیفی درباره مجادلاتی که بین سعادتمند و استراماچونی به راه افتاده ، عنوان کرد:

روز اول از سعادتمند دو درخواست داشتم، یکی توجه به پیشکسوتان و تیم‌های پایه بود و دیگری اینکه حرف‌هایی بزند که بتواند عمل کند. شاید هر حرفی در ابتدا برای هوادار خوش‌آیند باشد ولی همین هوادار وقتی ببیند قول‌ها عملی نمی‌شوند هر شخصی را پس می‌زنند. متاسفانه سعادتمند حرف‌هایی زده که شاید نیت بدی هم نداشته باشد ولی نتوانسته به قول‌هایش عمل کند. یکی از این قول‌ها بحث بازگرداندن استراماچونی بود که نتوانست در آخر این کار انجام دهد.

بازیکن پیشین استقلال گفت:

سعادتمند با این حرف‌ها در وهله اول خودش را زیر سؤال برد. او در مصاحبه‌اش غیر مستقیم می‌گوید که نامجومطلق نتوانسته تیم را مدیریت کند و مقصر اوست ولی با این وضعیت باید بگوییم که اگر نامجومطلق مقصر است، شما خودتان هم مقصر هستید که تیم را به این مربی داده‌اید. حرف‌های سعادتمند به نوعی است که بیشتر از هرکسی خودش را زیر سؤال برده است. بهتر است با این حرف‌ها مردم را بازی ندهید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد سعادتمند احمد سعادتمند علی لطیفی زیر سؤال حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید

به گزارش همشهری آنلاین سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

او در این خصوص گفت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بیافزاید.

کد خبر 846514 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید